امام جمعه رودسر: انتقال سایت نفتی رودسر شایعه است!

: امام جمعه رودسر با اشاره به سالگرد کاپیتولاسیون تاکید کرد: یک نوکری مدرن بین کشورهای مسلمان درحال جریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان , حجت الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه رودسر امروز در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که در مسجد امام علی(علیه السلام) رودسر برگزار شد به تلاش ادیان مختلف برای تبعیت مردم از ارزش های خاص اشاره کرد و گفت: برای ارائه ارزش ها دو روش  شناخت، محبت، اطاعت و دیگری تهدید، تطمیع و اجبار وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد.

dastjerdi_2015-08-26_17-16-12

وی با بیان اینکه ادیان الهی به ویژه دین اسلام ابتدا به وسیله پیامبرانش به مردم شناخت می دهد افزود: امروز نیز باید ارزش ها را بین نسل جدید متذکر شویم تا شناخت ایجاد شود.

حجت الاسلام دستجردی ادامه داد: اگر محبت باشد اطاعت نیر ایجاد می شود و این اطاعت موجب وحدت خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی تمایل به اطاعت از طریق قانونمداری دارند تصریح کرد: این نوع اطاعت موجب وحدت در اطاعت  و وحدت در محبت نخواهد شد.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه مسیر دوم تهدید، زور و تطمیع است افزود: این مسیر ممکن است منجر به اطاعت شود اما برای زمان کوتاهی جوابگو خواهد بود.

وی در خطبه دوم به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: نمی توان با آسیب های اجتماعی مانند خوراک نامناسب، پوشاک، اعتیاد، کالاهای قاچاق به شیوه سطحی برخورد کرد زیرا این نوع آسیب ها ذره ذره در وجود انسان نفوذ می کند.

حجت الاسلام دستجردی به مصرف بالای لوازم آرایشی در جامعه اشاره و اظهار کرد: این مصرف علاوه بر تحمیل هزینه هنگفت،  آسیب فرهنگی سنگینی نیز بر جامعه وارد می کند.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد کاپیتولاسیون تاکید کرد: یک جریان نوکری مدرن بین کشورهای مسلمان درحال جریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه رودسر در ادامه با بیان اینکه بسیج سازندگی یکی ازبهترین ابزارها برای اجرای اقتصاد مقاومتی است افزود: جوانان در این بسیج آموزش دیده و در جامعه عملی می کنند.

وی در پایان به پروژه نفتی رودسر اشاره و تاکید کرد:  خروج پروژه سکوی نفتی از رودسر تنها یک شایعه است و استاندار نیز بر ادامه این پروژه در رودسر تاکید دارند.

tel final1

Share