معاون استاندار گیلان

افکار سنجی مداوم و بررسی میزان رضایت مندی مردم از مهمترین مؤلفه‌های موفقیت‌ هر سازمانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان خاطر نشان کرد: افکار سنجی مداوم از مهمترین مؤلفه‌های موفقیت هر سازمانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که در هفته‌ی بزرگداشت روابط عمومی برگزارشد، خروج از روابط عمومی سنتی به مدرن را با توجه به تحولات عصر ارتباطات ضروری عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین مؤلفه‌های این تغییر، بروز شدن روابط عمومی‌ها از طریق آموزش است.

IMG_3214وی با ابراز رضایت از برنامه‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در خصوص افزایش دوره های آموزشی درسال جدید گفت: انعکاس فعالیت سازمان‌ها و نهادها باید بصورت استفاده از قدرت نرم رسانه‌ها باشد تا با ظرفت و جذابیت های رسانه‌ای موجب اقناع مخاطبان شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان انتقال خواسته‌های جامعه و مردم به سازمان‌ها را از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: افکار سنجی مداوم و بررسی میزان رضایت مندی مردم از مهمترین مؤلفه‌های موفقیت‌ هر سازمانی است.

محمد احمدی پور ایجاد امید در جامعه را هنر روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: کسی از ترویج یأس و نا امید کردن مردم نفع نمی‌برد.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی گفت: روابط عمومی با همکاری و تعامل  با رسانه‌ها می توانند این آسیب‌ها را کاهش دهند.

tel final1

Share