مديرعامل شركت گاز استان گيلان خبر داد

افزایش ۸۳ درصدی جذب مشترک در فروردین ماه امسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب ۳۶۹۷ مشترک در فرودین امسال خبرداد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی معادل ۸۳ درصد را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزابه نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ،ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب ۳۶۹۷ مشترک در فرودین امسال خبرداد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی معادل ۸۳ درصد را نشان می دهد.

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

ظهیری با بیان اینکه در فروردین امسال با اجرای پروژه های بند «ق» در استان،۲۰۰۰ مشترک به جمع مشترکین گاز افزوده شده افزود از مجموع مشترکین جدید در فروردین، ۶۶ درصد مشترکین از مناطق روستایی استان جذب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت با جذب ۳۶۹۷ مشترک در فروردین امسال مجموع مشترکین گاز در استان به حدود ۹۰۰ هزار مشترک رسیده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی میشود با پایان پروژه های بند «ق» در استان، تعداد کل مشترکین به مرز یکمیلیون مشترکافزایش یابد.

ظهیری با اشاره به روند رو به رشد مصرف کنندگان گاز در استانبر لزوم صرفه جویی و مصرف درست این نعمت الهی بعنوان راهکاری مناسب در جهت استمرار گازرسانی به همه مشترکین تآکید کردند.

tel final1

Share