توسط استاندار گیلان

اعضای ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی گیلان منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در احکام جداگانه اعضای ستاد فرهنگی،اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی این استان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد علی نجفی در این احکام محمد احمدی پور معاون سیاسی، اجتماعی و اجتماعی را به عنوان قائم مقام رئیس، یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را به عنوان دبیر و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر، دبیر شورای فرهنگ عمومی، دبیر ستاد ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی این استان را به عنوان اعضای ستاد منصوب کرد.

images160_0در احکام استاندار گیلان که به ریاست این ستاد را از سوی وزیر کشور بر عهده دارد آمده است: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص تشکیل ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت آسیب های اجتماعی و همچنین با عنایت به شعار محوری سال جاری با هدف اقدام و عمل جدی در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی این احکام صادر شده است.

در حکم استاندار گیلان و رئیس این ستاد خطاب به اعضا آمده است: امید است که در پرتو عنایت ایزد منان و در راستای منویات مقام معظم رهبری، اهداف دولت و تدبیر و امید با  تلاش بی شائبه این ستاد شاهد گسترش هر چه بیشتر اعتلای فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های مختلف در استان و ایران اسلامی باشیم.

tel final1

Share