عارف در رشت:

اصلاح طلبان پا را فراتر گذاشتند و با اعتدالیون ائتلاف کردند/به وعده هایمان عمل کردیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عارف گفت: ما به وعده هایمان عمل کردیم و فقط یک مورد مانده و آن کسب اکثریت کرسی های مجلس است و انتظار ما از مردم این است که کارشان را در روز جمعه تمام کنند و بدانند که رای تک تک مردم مهم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا عارف در ابتدای سخنان خود با ذکر این نکته که امروز پنجم اردیبهشت ماه روز شکست حمله آمریکا به طبس است گفت: روزی که آمریکا از سربازان ایران و امداد الهی شکست خورد.aref_2015-09-10_22-26-58

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , منتخب اول تهران در مجلس افزود: خوشحالم در کمتر از یکسال دوبار در گیلان حضور پیدا کردم. چون گیلان را مهد تفکر از اصلاحات و ارزش ها و دفاع از آرمان های انقلاب می دانم.

 عارف با ذکر این نکته که راهبردهایمان را در حضور قبلی در گیلان اعلام کردم گفت: ترجیح منافع ملی بر متافع شخصی و کسب حداکثر کرسی های مجلس از دور قبل مد نظر جریان امید بود. ما خواهان تشکیل مجلسی پاسخگو و مجلسی که در راس امور و نماد مردمسالاری و عصاره ملت است هستیم.

معاون اول دولت اصلاحات گفت :با برسی خواست های شما مردم به شعار امید،آرامش و رونق اقتصادی رسیدیم و مبنای حرکت را نیز اخلاق تعیین کردیم و برای رسیدن به هدف از اخلاق نخواهیم گذشت.

وی  با ذکر این پرسش که چرا رقبای ما از رویکرد مردم درس نمی گیرند گفت: مردم ما پای صندوق های رای جواب می دهند و تحقیر و تهمت به مردم چه دلیلی دارد؟

انتقاد عارف از بی مهری به بزرگان انقلاب انتقاد کرد و افزود :تمام بزرگان برای این این انقلاب زحمت کشیدند و حق آن نیست که مورد بی مهری قرار بگیرند.

سرلیست لیست امید در تهران افزود:بعد از ۸ ماه خوشحالم بگویم ما در این مسیر مشترک حرکت کردیم و اصلاح طلبان برای منافع ملی زیر یک چتر قرار گرفته اند و حتی ما پا را فراتر گذاشتیم و با اعتدالیون ائتلاف کردیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هر کاری در سال ۹۲ انجام دادیم در راستای وظیفه و میثاق با خون شهدا انجام گرفته است.

این نماینده مجلس دهم اضافه کرد: ما پیروزی سال ۹۲ را پیروزی گام اول نامگذاری کردیم. اما هیج حریانی نباید از اهرم های قدرت سوء استفاده کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس خطاب به رقبا گفت: من از رقبا خواهش می کنم که اصول اخلاق و سفارش های دینی را رعایت کنند. چون من به چند استان سفر کردم در همه استان ها گله داشتند که رقیب به ما برچسب بی دینی و‌ دوری از ارزش ها را می زند.او ادامه داد باید سوال کرد: بد اخلاقی تا کی؟

عارف اضافه کرد: ما به وعده هایمان عمل کردیم و فقط یک مورد مانده و آن کسب اکثریت کرسی های مجلس است و انتظار ما از مردم این است که کارشان را در روز جمعه تمام کنند و بدانند که رای تک تک مردم مهم است. حاضران رای بدهید و دیگران را تشویق کنید که به لیست امید رای بدهند.

نماینده اول تهران با اشاره به حسنی و جمالی افزود: خوشحالیم د‌و جوان نخبه را در لیست امید گیلان داریم. و از مردم می خواهیم که در ساعات اولیه پای صندوق حاضر شوند و در رشت به حسنی و در رودبار به جمالی رای دهند.

به گزارش دیارمیرزا مسوولان برگزاری این همایش مانع فعالیت عکاس پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این مراسم شدند.

tel final1

Share