حضور نجفی در جمع معتکفین

استاندار گیلان : استقبال از اعتکاف دروغ بودن تبلیغات سوء را نشان می‌دهد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمدعلی نجفی که شامگاه جمعه در جمع معتکفان در مساجد رشت حضور یافته بود با بیان اینکه خودسازی و تزکیه‌ی نفس از آثار ارزشمند این فریضه‌ی الهی است افزود : استقبال خوب و گسترده از مراسم معنوی اعتکاف نشان دهنده‌ی تبلور معنویت در جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : استقبال خوب از مراسم معنوی اعتکاف نشان دهنده‌ی تبلور معنویت در جامعه است.

DSC00018 دکتر محمدعلی نجفی که شامگاه جمعه در جمع معتکفان در مساجد رشت حضور یافته بود با بیان اینکه خودسازی و تزکیه‌ی نفس از آثار ارزشمند این فریضه‌ی الهی است افزود : استقبال خوب و گسترده از مراسم معنوی اعتکاف نشان دهنده‌ی تبلور معنویت در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد : در حالیکه دشمنان و بدخواهان ملت در تبلیغات خود به کمرنگ شدن ارزشها در جامعه تأکید می‌کنند اما حضور علاقه‌مندانه مردم در مراسم اعتکاف نشان دهنده‌ی اوج توجه‌ی مردم به ارزش‌های دینی است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود : حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان همچنین راه نفوذ دشمنان را سد می‌کند و این حضور دروغ بودن تبلیغات سوء آنان را نشان می‌دهد.

گفتنی است ۱۱ هزار و ۶۰۰ گیلانی امسال در ۱۱۰ مسجد معتکف شدند.

۷۰ درصد از متعکفان را جوانان تشکیل می‌دهند.


tel final1

Share