سرمربی ملوان در گفتگو با دیارمیرزا

از شرایط جدول ترسی نداریم و با آمادگی کامل به مصاف صبا می‌رویم/امیدوارم پژمان به بازی برسد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدزاده با بیان اینکه از شرایط لیگ حراسی ندارد, تصریح کرد: اصلا ترسی نداریم و با آمادگی کامل و با کمک هواداران خونگرم ملوان به مصاف صبا ی قم خواهیم رفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدزاده سرمربی ملوان در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل تیم صبای قم در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: در این چند روز کارهای دفاعی و هجومی تیم را برای مقابله با صبا مرور کردیم.DSC_0546

وی افزود: بازیکنان بسیار با انرژی و با روحیه تمرین می کنند دو روز تمرین باقی مانده را کمتر به فعالیت های فیزیکی پرداخته و اکثر به کارهای تاکتیکی تیم می‌پردازیم .

سرمربی ملوان در مورد مصدومیت کاپیتان این تیم خاطرنشان کرد: پژمان نوری از شرایط همیشگی خود کمی فاصله دارد و باید دید تا دیدار صبا چه شرایطی را دارا می باشد تا تصمیم بگیریم ولی بهترین فردی که می تواند به بنده بگوید که پژمان توانایی بازی در این دیدار را دارد خود او است .

وی ادامه داد: نوری بازیکن بزرگی است و ملوان را خیلی دوست دارد مطمئن هستم اگر احساس کند نمی تواند در این دیدار تیم را همراهی کند خود او خواهد گفت .ولی امیدوارم به این برسد.

احمدزاده با بیان اینکه از شرایط لیگ حراسی ندارد, تصریح کرد: اصلا ترسی نداریم و با آمادگی کامل و با کمک هواداران خونگرم ملوان به مصاف صبا ی قم خواهیم رفت.

حسن خسته بند-غلامعلی جعفرزاده-محمدحسین قربانی-ایرج ندیمی-

tel final1

Share