در جلسه پرحاشیه شورای شهر رشت

از رونمایی کتاب «خط بحران و التهاب» تا پیشنهاد نگارش کتاب فتنه شناسی به شهردار رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران کتابی در خصوص فتنه ۸۸ منتشرکرده که به یک دهم این کتاب هم نمی رسد .پیشنهاد میکنم که سازمان مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران از این پس اگر خواستند کتاب فتنه شناسی بنویسند،مسوولیت آن را به شهردار رشت واگذار کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت باقری خطیبانی سخنان تندی علیه شهردار که در جلسه حضور داشت مطرح کرد.

bagheri_1653به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , خطیبانی در نطق خود از کتابی با عنوان «خط بحران و التهاب» نام برد و گفت :شهرداری رشت این کتاب ۲۱۰ صفحه ای را درخصوص بررسی عملکرد سه سایت منتشرکرده است.کتابی علیه رسانه های منتقد شهرداری. ای کاش شهردار رشت بجای اینکار یک بار نامه های اعضاء شورا در خصوص پاداشها را پاسخ می دادند اما آقای شهردار رسانه ها را به دو دسته تقسیم کرده ، رسانه های خودی و رسانه های غیرخودی و ابله.

این عضو شورا افزود :مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران کتابی در خصوص فتنه ۸۸ منتشرکرده که به یک دهم این کتاب هم نمی رسد .پیشنهاد میکنم که سازمان مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران از این پس اگر خواستند کتاب فتنه شناسی بنویسند،مسوولیت آن را به شهردار رشت واگذار کنند.

وی خطاب به شهردار رشت گفت: آقای شهردار،رسانه ها فتنه نیستند ،فتنه عوامل انحلال شورای سوم هستند که شخص شما مقصر اصلی آن بودید و حالا به دنبال انحراف شورای چهارم هستید.

محمود خطیبانی افزود : روز رشت مسوولش خود شخص شهردار است و نه آقای قانع که ایشان به جرم نکرده بازداشت شوده بودند .

وی در مورد مشاورین در شهرداری گفت: در حالی که برای مشاورین در شهرداری جایگاه قانونی وجود ندارد برای آنها از بیت المال حقوق واریز می شود و این مغایر است با قانون.

ماجرای کشدار دستگاه های ای تی ام بانک شهر

در این جلسه شوقی نیز در نطق خود در خصوص نصب دستگاه های atm بانک شهر در زمین هایی که کاربری های فضای سبز و عمومی است گفت : از شهرداری خواستیم فرایند قانونی  اعطای مجوز به این بانک که از شورا مجوز نداشت را به ما اعلام کنند اما هنوز نامه ای یا گزارشی از شهرداری مبنی بر نصب این دستگاه ها به شورا ارایه نشده است و حتی شاهد این بودیم در روزهای اخیر دستگاهای جدید و فضاهای جدید به این بانک داده شده است .

وی با بیان اینکه مخالف این نیستم که فضاهای شهرداری در اختیار بانک ها قرار بگیرد گفت :مخالف این هستم که مجوزها یی از شورا گرفته نشده و این اقدامات بدون هماهنگی شورا در شهر اتفاق می افتد. شوقی از ریاست شورا خواست تا پیگیر این قضیه باشد.

tel final1

Share