به مناسبت روز جانباز

از جانبازان شهرستان شفت تجلیل شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با میلاد فرخنده سردار کربلا، امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) از جانبازان شهرستان شفت تجلیل شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با همکاری سپاه پاسداران ناحیه شفت، اداره بنیاد شهید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جشن بزرگی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شفت برگزار و از جانبازان و خانواده انها تجلیل به عمل آمد.photo_2016-05-12_21-30-09

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت در این مراسم که با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و رواسای ادارات آغاز شد در ابتدا  اجرای مولودی خوانی و سپس شاعر شفتی جناب نیکوکار  که از افتخارات استان است غزلی در وصف سرور و سالار شهیدان عالم امام حسین سرود و سپس از جانبازان شهرستان شفت تجلیل شد.

گفتنی است که شهرستان شفت دارای ۱۲۵ جانباز بالای ۲۵ درصد، ۲۳۰ جانباز زیر ۲۵ درصد و دو جانباز بالای ۷۰ درصد می باشد.

همسر جانباز ۷۰ درصد رمضانعلی صفایی که به علت کسالت در این مراسم حضور نداشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا  اظهار کرد: در طول ۲۸ سال که با این جانباز زندگی می کنم اگر چه ایشان پا ندارد و از پای مصنوعی استفاده می کند تلاشم بر این بوده که پای قدرتمندی برای همسر باشم

خانم گل بهار ز ماحصل زندگی با جانباز به داشتن سه دختر اشاره کرد و گفت: هر سه فرزندم ازدواج کردند و در هیچ نهادی مشغول به کار نیستند.

وی به دختر بزرگش که در کنار پدر و مادر زندگی می کند اشاره کرد و افزود: انشاالله به زودی دخترم در شبکه بهداشت و درمان مشغول به کار خواهد شد.

گل بهار گفت: تمام تلاشم در ۲۸ سال زندگی مشترک مراقبت از این جانباز و اینکه او هیچ کمبودی احساس نکند گذشت و هرگز کوتاهی نداشته و نخواهم داشت.

شایان ذکر است در این مراسم از جوانترین جانباز شهرستان که با دو فرزند خود در این مراسم بود نیز تجلیل شد.

همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت از خبرنگار دیارمیرزا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش بی شائبه در رساندن سریع اخبار شهرستان شفت تجلیل کرد.

tel final1

Share