شهردار رودسر خبرداد

احداث پارک جنگلی و باغ‌وحش در رودسر/دسترسی به ساحل رودسر امکانپذیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رودسر از احداث پارک جنگلی و باغ‌وحش در زمینی به مساحت ۵هزار متر مربع به طرف ساحل این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،شهردار رودسر از احداث پارک جنگلی و باغ‌وحش در زمینی به مساحت ۵هزار متر مربع به طرف ساحل این شهر خبر داد.

۱۳۹۵۰۱۰۸۰۰۰۰۸۵_PhotoAخداداد قنبرزاده صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های این شهر با اشاره به وضعیت گردشگری رودسر، اظهار کرد:رودسر از جمله شهرهای بزرگ گیلان است و مدخل ورودی به غرب مازندران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ کیلومتر نوار ساحلی در رودسر وجود دارد، تصریح کرد:در حوزه امکانات ورزش‌ ساحلی توسط شهرداری اقدام‌های خوبی صورت گرفت به طوری که موجب ارتقای فوتبال ساحلی و ورزش این شهرستان شد.

شهردار رودسر با بیان اینکه حدود ۶ نفر از جوانان رودسر عضو تیم ملی فوتبال ساحلی هستند، افزود: اکنون در آستانه راه‌اندازی پیست سوارکاری در رودسر هستیم.

وی ساحل رودسر را زبانزد خاص و عام دانست و گفت: رودسر جزو شهرهایی است که امکان سرمایه‌گذاری توسط بخش‌خصوصی را دارد و به همین منظور حدود پنج تا ۶ مورد بازگشایی معابر به سواحل رودسر داشتیم که دسترسی به ساحل رودسر را آسان کرده است.

قنبرزاده با اشاره به اینکه ساحل رودسر ارزان‌ترین امکان تفریحی در این شهرستان است، خاطرنشان کرد: شهرداری یکی از مؤلفه‌های گردشگری رودسر محسوب می‌شود و بنا داریم  پارک جنگلی در منطقه گسگرمحله به طرف ساحل این شهر به همراه باغ وحش در زمین به مساحت ۵ هزار متر مربع را تاسیس کنیم.

وی ایجاد پارک جنگلی و باغ‌وحش را در جذب گردشگر در رودسر تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه با همکاری بخش‌خصوصی احداث می‌شود.

شهردار رودسر از سرمایه‌گذارانی که تمایل به ساخت هتل و مهمانسرا دارند خواست تا برای دریافت مجوزهای لازم به شهرداری این شهر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آماده همکاری با بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری هستیم، تصریح کرد: در دو سال اخیر رودسر جزو شهرهای برتر گیلان بود و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی برنامه‌های سنتی در این شهر اجرا شده که اوقات مفرحی را فراهم می‌کند.

قنبرزاده با اشاره به اینکه قبل از فعالیت دور چهارم شورا مشکلاتی برای دسترسی به ساحل رودسر وجود داشت، متذکر شد: اکنون با برطرف شدن موانع و ورودی، دسترسی به ساحل رودسر امکانپذیر شده است.

وی از آماده‌سازی ۱۵ کمپینگ شهرداری رودسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این کمپینگ‌ها در گذشته نیمه‌کاره رها شده بود و اکنون آماده پذیرش مسافران است.

tel final1

Share