فرمانده سپاه قدس گیلان

اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان گیلان بازوی توانمند سپاه در این استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان گیلان بازوی توانمند سپاه در این استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فرمانده سپاه قدس گیلان با قدردانی از فعالیت‌های اتحادیه دانش‌آموزان گیلان افزود: سپاه درباره تشکل اتحادیه دانش‌آموزان حساسیت دارد و برنامه‌ها و فعالیت‌های آن را مورد رصد قرار می‌دهد.

t2_474384photo_2016-05-17_08-30-07فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را بازوی توانمند خود می‌داند که در سایه همفکری، نیروسازی و تقویت هر دو مجموعه را در استان داریم.

وی با بیان اینکه فضای تربیتی باید وحدت و همدلی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان صورت بگیرد، گفت: موضوع دانش‌آموزان مسئله مهمی و نیاز به کار جدی و دقیق دارد که انجمن اسلامی بخوبی از عهده آن برآمده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در جلسه دیدار مذکور با اشاره به بیان اخیر مقام معظم رهبری که اتحادیه و بسیج را دو تشکل متدین و امین نامید، گفت: تفاهمنامه‌ای بین اتحادیه و بسیج دانش‌آموزی در راستای تحکیم وحدت این دو تشکل به امضا رسیده است.

حامد علامتی هدف از فعالیت‌های دو تشکل مذکور را تقویت باور و روحیه انقلابی دانست و یادآور شد: تلاش هر دو تشکل تعمیق این مسئله در جامعه است.

tel final1

Share