در بدو ورود به گیلان

آیت الله هاشمی: به گیلان آمدم تا به مسئولان استان خسته نباشید بگویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به گیلان آمدم تا خسته نباشیدی به مسئولان استان بگویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا,  آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به گیلان آمدم تا خسته نباشیدی به مسئولان استان بگویم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه پس از ورود به گیلان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سردارجنگل رشت اظهار کرد: گیلان، یکی از جاهایی است که نمی شود به آنجا نیامد و بنده، چند سالی بود که نیامده بودم.۸۲۰۶۹۸۰۸-۷۰۷۱۵۵۳۱
وی ادامه داد: به گیلان آمدم تا خسته نباشید به مسئولان این استان بگویم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بازدید از منطقه آزاد انزلی و دانشگاه آزاد اسلامی، از جمله برنامه های سفر به گیلان است.
وی خاطرنشان کرد: تا فردا (پنجشنبه) مهمان مردم گیلان هستم و سپس باز می گردم.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح چهارشنبه به منظور سفری دو روزه وارد استان گیلان شد و پس از ورود به گیلان، در فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
بازدید از منطقه آزاد انزلی، مجتمع تفریحات دریایی این منطقه، سایت های تجاری و صنعتی منطقه آزاد، تالاب بین المللی انزلی، پارک ملی بوجاق و دانشگاه آزاد اسلامی انزلی از جمله برنامه های سفر امروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

tel final1

Share