فرزند آیت الله محفوظی خبرداد

آیت الله عباس محفوظی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , آیت الله عباس محفوظی از مراجع تقلید شیعه در قم، به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و عمل جراحی وی نیز فردا انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا, آیت الله عباس محفوظی از مراجع تقلید شیعه در قم، به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و عمل جراحی وی نیز فردا انجام خواهد شد.۱۲۷۵۶۹_۴۲۳

صادق محفوظی فرزند آیت الله محفوظی در خصوص آخرین وضعیت جسمی این مرجع تقلید گفت: حضرت آیت الله محفوظی به دلیل کسالتی که هفته اخیر برایشان ایجاد شد، در بیمارستان لاله تهران بستری شدند و فردا نیز عمل جراحی روی ایشان انجام خواهد شد.

وی در تشریح بیماری آیت الله محفوظی نیز گفت: عارضه ایشان، هماتوم است که جلوی پرده مغز ایشان را گرفته است و به همین دلیل و به دستور پزشکان باید مورد عمل جراحی قرار گیرند.

فرزند آیت الله محفوظی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به سن بالای این مرجع تقلید، عمل جراحی برای ایشان خطرناک نخواهد بود؟ اظهار کرد: حضرت آیت الله محفوظی تا دو هفته پیش کلاس‌های درسشان را برگزار می‌کردند اما در هفته اخیر به دلیل عارضه‌ای که برایشان ایجاد شد، تعادل خود را تا حدودی از دست داده و به همین دلیل پزشکان چاره‌ای ندیدند جز اینکه این عمل جراحی انجام شود و انشاءالله با تدابیر پزشکان و دعای مردم و مقلدان، مشکل برطرف خواهد شد.

وی در پایان گفت: از عموم مردم و به ویژه مقلدان و علاقه مندان حضرت آیت الله محفوظی تقاضامندیم برای بهبود و سلامتی ایشان دعا کنند.

آیت الله عباس محفوظی رئیس دفتر و از مشاوران نزدیک مرحوم آیت الله بهجت بود که پس از ارتحال این مرجع فقید شیعیان، اعلام مرجعیت کرد و بسیاری از مقلدان مرحوم آیت الله بهجت، در حال حاضر از ایشان تقلید می‌کنند. این مرجع تقلید سابقه مبارزات انقلابی برای تحقق جمهوری اسلامی و همراهی با امام خمینی(ره) را در کارنامه سیاسی خود دارد.

آیت الله عباس محفوظی متولد رودسر استان گیلان است.

tel final1

Share