فرمانده نیروی زمینی ارتش

آمادگی ارتش برای مقابله با هر تهدیدی/‌به هیچ عنوان غافلگیر نمی‌شویم/‌کوچک‌ترین تهدید را ‌بلافاصله از گردونه خارج خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش به هیچ عنوان غافلگیر نخواهد شد و اگر تهدیدی صورت گیرد بلافاصله از گردونه خارج خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش به هیچ عنوان غافلگیر نخواهد شد و اگر تهدیدی صورت گیرد بلافاصله از گردونه خارج خواهیم کرد.
pordastan امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که در دستور کار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد حفظ و ارتقای آمادگی رزمی است که نتایج و برآیند این آمادگی رعایت چند مولفه است.

وی افزود: نخستین و مهم‌ترین مولفه آموزش در نیروی زمینی است که به صورت تئوری و میدانی با قدرت و قوت انجام و در میادین هم به صورت رزمایش به صورت عملی پیاده می‌شود تا ملکه ذهن نیروهای ارتش شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: دومین مولفه تجهیزات و سلاح‌های متناسب با تهدید است و از همه تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها برای مقابله با این تهدیدها استفاده می‌شود.

امیر پوردستان گفت: سومین مولفه نیز تقویت بنیه اعتقادی و ایمانی کارکنان است که همه کارکنان ما ولایت‌مدار هستند و این ۳ مولفه سبب ایجاد آمادگی رزمی خواهد شد.

وی اظهار کرد: در مقابله با هر تهدیدی چه در مرزها و چه در خارج از مرزها متناسب با آن تهدید آمادگی دفاعی ایجاد خواهد شد و ارتش جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان غافلگیر نخواهد شد و اگر تهدیدی صورت گیرد بلافاصله از گردونه خارج خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره ارتقای شرایط معیشتی نیروها گفت: ارتقای شرایط معیشتی نیروها در دستور کار قرار دارد و گام‌های خوبی برداشته شده که یکی از آن‌ها راه‌اندازی بانک حکمت ایرانیان است که به عنوان پشتیبان مالی و اقتصادی به شمار می‌رود و می‌تواند در حوزه‌های مختلف مانند تعاونی مسکن و فعالیت‌های اقتصادی خدمات‌رسانی کند.

امیر پوردستان افزود: بیمه صبا در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات می‌کند و خدمات فیش دوم نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: در حوزه بهداشت و درمان در بخش پزشکی و دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده‌های آنان نیز در دستور کار قرار دارد.

tel final1

Share