گلایه های شدید حاجی پور از ثابت قدم

آقای شهردار! همانند پدر صحبت کردم، گوش نکردی!/با ۳۷ سال سابقه اجرایی مانده‌ام که چطور با تو صحبت کنم!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی‌پور با مورد خطاب دادن محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت گفت: آقای شهردار! همانند پدر صحبت کردم، گوش نکردی! دوستانه حرف زدم، گوش نکردی! خصوصی صحبت کردم، این گوش‌ات در و گوش دیگرت دروازه بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی‌پور در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت به عنوان ناطق اول  از وضعیت نابسامان یکی از اصلیترین خیابان‌های شهر رشت خبر داد و گفت: خیابان مطهری یکی از  مهم‌ترین خیابان‌های شهر رشت، اما وضعیت آن به هیچ عنوان خوشایند رشت نیست و دست فروشان غیربومی از شهرهای لاهیجان، رودسر، رودبار، فومن و منجیل در این خیابان حضور دارند. -_-۱۳hajipoor
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , عضو شورای شهر رشت افزود: اکثر این افراد با خودروی شخصی می‌آیند و علاوه بر اشغال پیاده رو‌ها، در خیابان هم باعث ترافیک می‌شوند. در خیابان مطهری قیمت مغازه‌ها متری ۳۵ میلیون تومان است اما دست فروشان‌‌ همان اجناس داخل مغازه را کنار خیابان پهن می‌کنند و می‌فروشند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: مقابل مسجد سوخته تکیه افرادی هستند که ۹۰ درصد آن‌ها اعتیاد دارند و اجناس دسته دومی را می‌آورند که معلوم نیست از کجا می‌آید! جا دارد که شهرداری و شورا با همکاری نیروی انتظامی نسبت به انجام برخورد قانونی با آن‌ها اقدام نماید.
حاجی‌پور در بخش دیگری از نطق با مورد خطاب دادن محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت گفت: آقای شهردار! همانند پدر صحبت کردم، گوش نکردی! دوستانه حرف زدم، گوش نکردی! خصوصی صحبت کردم، این گوش‌ات در و گوش دیگرت دروازه بود! نمی‌دانم چگونه و با چه زبانی با تو سخن بگویم!؟ آقای شهردار! اگر به حرف‌های دوستانت گوش نمی‌کنی، لااقل به دوستی‌های خاله خرسه اعتماد نکن. ما دشمن تو نیستیم، چرا ما را دشمن خود فرض می‌کنی!؟

این عضو شورای شهر رشت افزود: آقای شهردار! خدا را در نظر بگیر و قانون و مقررات را سرلوحه کارت قرار بده. با شورا، پرسنل شهرداری و ادارات تعامل داشته باش، با جنگ و جدل نمی‌توانی کار را پیش ببری، احترام شورا را حفظ کن، تیم بستن و گروه بستن را کنار بگذار و بفکر آبادی شهر باش. با ۳۷ سال سابقه اجرایی مانده‌ام که چطور با تو صحبت کنم!؟

tel final1

 

Share