آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شفت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات اجرایی ساخت ۴۸ واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی شهرستان شفت با حضور مدیر کل بهزیستی استان گیلان آغاز شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات اجرایی ساخت ۴۸ واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی شهرستان شفت با حضور مدیر کل بهزیستی استان گیلان آغاز شد.

photo_2016-04-22_09-59-45مدیر کل بهزیستی استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در شفت با اشاره به اینکه از مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی کمک به تامین مسکن مددجویان و ایجاد اشتغال آنهاست گفت:امروز ما خوشحالیم که در شهرستان شفت مسکن مدد جویان را در زمینی که از طرف اداره راه و شهرسازی اهدا شده اغاز می کنیم.

محمدرضا پارسی از ساخت ۴۸ واحد خبر داد و گفت؛ شاهد حمایتهای فرماندار شفت و رواسای ادارات و مدیران اجرایی با این مجموعه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه باید ظرف دوسال به اتمام برسد یادآور شد: اگر مجموعه بهزیستی شهرستان و شهرداری شهر با سرعت پروژه را دنبال کنند آنها را مورد حمایت قرار می دهم.

مدیر گل بهزیستی استان گیلان افزود:۲۵ میلیون تومان وام از طرف بنیاد مسکن و ۸ میلیون تومان از طرف سازمان بهزیستی و مبلغ ۱۰تا۱۵ میلیون تومان آورده مدد جویان است.

پارسی خاطرنشان کرد: فقط در تالش و ماسال مسکن مددجویان در دست اتمام است اما در شفت هنوز اقدامی صورت نگرفته که امروز عملیات ساخت شروع می شود.

وی همچنین از اسکان دادن جمعیت معلول شهرستان در این ۴۸ واحد خبر داد و گفت؛کل متراژ زمین ۲۴۰۰ متر و با پروانه ساخت ۴۲۰۰متراژ و بنای مفید هر واحد ۷۵متر گه تقریبا هر واحد ۶۵میلیون تومان هزینه دارد.

Share