با حضور مسوولین

آغاز ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان/بازدید از مراحل بازسازی بقعه ی آقاسیدشریف+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساخت این واحدهای مسکونی در مراسمی بصورت ویدئو کنفرانس باحضور استاندار گیلان،فرمانده سپاه قدس گیلان،رئیس مجمع نمایندگان گیلان، فرمانده قرارگاه قرب کوثر و جمعی از مسئولان در رشت آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان با حضور استاندار گیلان آغاز شد.

IMG_9056 ساخت این واحدهای مسکونی در مراسمی بصورت ویدئو کنفرانس باحضور استاندار گیلان،فرمانده سپاه قدس گیلان،رئیس مجمع نمایندگان گیلان، فرمانده قرارگاه قرب کوثر و جمعی از مسئولان در رشت آغاز شد.

این واحدهای مسکونی با مشارکت قرارگاه قرب کوثر و کمیته ی امداد در مدت ۱۱۰ روز در سراسر استان ساخته می شود.

استاندار گیلان در مراسم آغاز ساخت این واحدهای مسکونی با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر گفت: حضرت علی (ع) در رسیدگی به فقراء، نیازمندان و مددجویان که به صورت ناشناس انجام می دادند الگوی بشریت هستند.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی؛اقدام و عمل، رسیدگی به معیشت مردم و عدالت محوری از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و اجرای این طرح قابل قدردانی است.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: قطعاً همه ی دستگاهها باید کمک کنند تا بعد از ساخت هزار واحد مسکونی ساخت مسکن محرومان ادامه یابد.

وی همچنین بهره گیری از توانمندی قرارگاه قرب کوثر برای ساخت مساجد در روستاها را مهم دانست و تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر فقرزدایی است و دولت نیز مصمم به فراهم کردن شرایط و اجرای آن است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: اجرای این طرح در راستای شعارهای حمایت از مستضعفین انقلاب و علیه استکبار است.

استاندار گیلان با بیان اینکه یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب حفظ شعارهای انقلاب است گفت: در خدمت محرومین بودن از شعارهای اصلی انقلاب است.

در پایان این مراسم نیز استاندار گیلان از مراحل اجرای این طرح در روستای آقاسید شریف رشت بازدید کرد.

Share