در اقدامی شایسته با همکاری شهرداری کلاچای و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر:

میدانی به نام یار مهربان; نخستین میدان کتاب گیلان در شهر کلاچای احداث شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین میدان کتاب استان گیلان که پیش از این جزو مصوبات جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر کلاچای بود در این شهر احداث و رونمایی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین میدان کتاب استان گیلان که پیش از این جزو مصوبات جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر کلاچای بود در این شهر احداث و رونمایی شد.photo_2016-04-27_07-39-02

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: احداث اولین میدان کتاب در شهر کلاچای که با همکاری شهرداری کلاچای انجام پذیرفت، گامی بلند در راستای همدلی میان دو دستگاه و اهمیت به مسئله کتاب و کتابخوانی است.

به گفته زهرا اخوان پیشنهاد احداث میدان کتاب جزو مصوبات جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر کلاچای بشمار می رفت که با جلسات متعددی که بدین منظور برگزار شد شهرداری کلاچای، عملیات اجرایی آن انجام پذیرفت و این سازه در بلوار معلم احداث و به بهره برداری رسید.

گفتنی است ایجاد میادین کتاب در شهرهای گیلان یکی از مصوبات اصلی جلسات انجمن شهرستانهاست که به منظور ایجاد دغدغه مطالعه میان اقشار مختلف مردم در میادین اصلی شهر احداث خواند شد.

tel final1

Share