فرماندار رشت در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا

مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت باطل شد/هرگونه دریافت کرایه با نرخ جدید غیرقانونی و خلاف است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا در تشریح نامه خود به رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد:مصوبه شورای شهر رشت در خصوص افزایش کرایه های تاکسی باطل شده است و هرگونه دریافت کرایه با نرخ جدید غیرقانونی و خلاف است.

mahdavi_5958اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا در تشریح نامه خود به رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد:مصوبه شورای شهر رشت در خصوص افزایش کرایه های تاکسی باطل شده است و هرگونه دریافت کرایه با نرخ جدید غیرقانونی و خلاف است.

فرماندار شهرستان رشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا شورای شهر رشت می تواند نامه ی فرمانداری را نادیده بگیرد», اظهار کرد: همانگونه که قبلا اعلام کرده بودم تائید مصوبه افزایش کرایه های تاکسی مشروط و موقت بوده است و نامه ارسالی فرمانداری به شورای شهر رشت در خصوص بازگشت به نرخ قبلی و عدم افزایش کرایه تاکسی های درون شهری لازم الاجرا است.

مهدی تاکید کرد: اگر شورای شهر بر افزایش کرایه تاکسی های درون شهری پافشاری کند و یک بار دیگر در این خصوص مصوبه ای داشته باشد این مصوبه به شورای حل اختلاف استان گیلان ارسال و در آنجا در این خصوص تصمیم گیری می شود.

فرماندار رشت افزود:نرخ کرایه ها باید به قیمت اولیه برگردد و هرگونه افزایش قیمت کرایه ها طبق دستورالعمل معاون رئیس جمهور درکارگروه تخصصی  ستاد تنظیم بازار بررسی شود که نرخ حمل و نقل شهری نمی تواند بیش از ۶ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش دیارمیرزا مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت سبب ایجاد نارضایتی گسترده عمومی شده است.

متن نامه فرماندار به شورا در اینجا قابل مشاهده است.

 

tel final1

Share