بهمن صالح نیا در گفتگو با دیارمیرزا

برای مسئولین انزلی متاسفم/نمی دانم مردم چرا سکوت کرده اند و نشسته اند؟/احمدزاده آبرو و اعتبار خود را برای ملوان گذاشت/بازیکنانی که میلیاردی می‌گیرند باید به تیم تعهد داشته باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صالح نیا با بیان اینکه مسئولین انزلی همت و تلاش لازم را برای حمایت از ملوان به کار نبرده اند اظهار کرد:دلایل این موضوع به ابتدای فصل بر می گردد که برخی افراد برخی با بستن قرادادهای نجومی و بدون شناخت کافی بازیکنان تیم را بستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهمن صالح نیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه دلایل سقوط ملوان نیاز به یک بررسی و بحث عمیق دارد اظهار کرد:تنها می توانم بگویم برای مسئولین شهر انزلی متاسفم.saleh_0152

صالح نیا با بیان اینکه مسئولین انزلی همت و تلاش لازم را برای حمایت از ملوان به کار نبرده اند اظهار کرد:دلایل این موضوع به ابتدای فصل بر می گردد که برخی افراد برخی با بستن قرادادهای نجومی و بدون شناخت کافی بازیکنان تیم را بستند.

پیشکسوت فوتبال گیلان افزود: نمی خواهم از آقای استیلی گلایه ای کنم ولی گلایه ی من از افرادی است که روحیات ملوان را می شناختند و می دانستند که بازیکنان گیلانی نسبت به نام ملوان به عنوان شناسنامه انزلی چه غیرتی دارند اما متاسفانه با جذب بازیکنان غیر بومی که تعهدات عاطفی و اخلاقی به تیم نداشتند ملوان این چنین به لیگ یک سقوط کرد.

صالح نیا با اشاره به قراردادهای برخی بازیکنان گفت: لیگ حرفه ای است و بازیکنان باید از هنر خودش برای امرارمعاش استفاده کند.اما به چه بهایی؟ آیا این تنها فقط باید یکطرفه و به سود بازیکنان باشد؟ چرا در ارتباط با تنبیه و پاداش ها ضوابطی وجود ندارد. حتی ملوان بر اساس لیگ حرفه ای نیز با بازیکنان قرارداد نبست و در نهایت سرنوشت تیم این شد.

سرمربی اسبق ملوان اضافه کرد: حالا که تیم سقوط کرده برخی آقای احمدزاده را مقصر می دانند در حالیکه احمدزاده از خانواده ملوان است و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ملوان بوده و ایشان مظلوم واقع شد.وی زمانی به این تیم ورود کرد که مشکلات روحی و مالی بازیکنان برای هر مربی ای نگران کننده بود اما او به خاطر تعهدات اخلاقی اعتبار و آبروی خود را کذاشت و هدایت ملوان را برعهده گرفت و با آن شرایط بد ورود کرد.

صالح نیا تصریح کرد: از سوی دیگر بازیکنانی که سرباز ملوان بودند هنوز مسابقات به اتمام نرسیده بود برگ پایان نقرارداد و تقدیرنامه دریافت خود را دریافت کردند. اینها چه چیزی را نشان می دهد؟ آیا این کار ضرورت داشت؟ نمی دانم مردم چرا سکوت کرده اند و نشسته اند؟ چرا از اعضای هیات مدیره دلایل سقوط را نمی پرسند؟انتظار دارم مردم شهرمان بی تفاوت نباشند.

وی افزود: اگرچه مدیریت ,بازیکنان و کادر فنی مکمل یکدیگرند اما مدیریت نقش اساسی دارد و دلیل اصلی سقوط ملوان را مدیریت این تیم می دانم.

پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: انتظار دارم آقای دنیامالی که اعتبار و آبروی شهروندی خود را برای ملوان گذاشته در ارتباط با باشگاه به درستی تصمیم گیری کند.

صالح نیا در بخش دیگری از اظهارات خود به سفر کاری استاندار گیلان به خراسان و حضورش در اردوی ملوان اشاره کرد و گفت:ایشان وقتی دیدند ملوان در آنجا حضور دارد بخاطر وجهه ورزش گیلان در اردوی این تیم حاضر شد و از بازیکنان خواستند نهایت تلاش خود را برای بقای ملوان به کار بگیرند اما آقایان که میلیاردی می گیرند باید نسبت به تیم تعهد عاطفی داشته باشند و چشمشان به دنبال پاداش های مسئولین نباشد.

وی در پایان اظهار کرد: اگر التزام مدیرتی باشد مطمئن هستم  که ملوان می تواند مجددا به لیگ برتر برگردد چرا که این اتفاق درگذشته رخ داده است.

tel final1

Share