استاندار گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از کنار گذر لنگرود

۴ کنارگذر جدید و یک پل در محورهای پر آمد و شد گیلان در نوروز زیر بار ترافیک رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از کنار گذر لنگرود گفت : به منظور سهولت در تردد مسافران در ایام نوروز ۴ کنارگذر جدید و یک پل در محورهای پر آمدو شد گیلان زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از کنار گذر لنگرود گفت : به منظور سهولت در تردد مسافران در ایام نوروز ۴ کنارگذر جدید و یک پل در محورهای پر آمدو شد گیلان زیر بار ترافیک رفت.IMG_5086

محمد علی نجفی عصر امروز در حاشیه بازدیداز کنارگذر لنگرود با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در بخش راه استان از بازگشایی بیش از  از ۲۴ کیلومتر مسیر ارتباطی استان در محورهای مواصلاتی پر آمد و شد گیلان در ایام عید خبر داد و افزود : بخشی از کنار گذر انزلی  به طول ۸ کیلومتر ، باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین به طول ۳.۶ کیلومتر ، کنارگذر لنگرود به طول ۱۰ کیلومتر ، ۲ کیلومتر  کنارگذر در خطبه سرای تالش وهمچنین  پل دوم ولایت در انزلی به طول ۵۰۰ متر طرح هایی هستند که در تعطیلات زیر بار ترافیک رفتند .

استاندار گیلان تسهیل در ترافیک عبوری ، صرفه جویی در مصرف سوخت ، کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی مسیر و رونق گردشگری را از جمله مزایای اجرای این طرح ها برشمرد وگفت :برای اجرای این طرح ها تا کنون ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است .

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از مراحل ساخت کنار گذر لنگرود افزود : برای بهره برداری از یک باند این کنار گذر که به طول ۱۰ کیلومتر می باشد بیش از ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است .

دکتر نجفی احداث باقیمانده مسیر آزاد راه رشت – قزوین را از جمله کارهای سنگین و بزرگ استان دانست و افزود : برای اجرای قسمتی از این طرح بیش از ۳.۵ کیلومتر تونل حفر گردید که در نوع  خود کار سنگین و ویژه ای می باشد .

استاندار گیلان همچنین از اهتمام جدی مسئولین در تکمیل راه آهن رشت – قزوین خبر داد و افزود : ریل گذاری این پروژه با پیشرفت زیرسازی ۹۳ درصد از دو مسیر رشت و قزوین در حال انجام است و با توجه به فضای ارتباطاتی که  با اقتصاد جهانی صورت پذیرفته به یاری خداوند خرید ریل نیز آسانتر شده است.


tel final1

Share