در زندان مرکزی رشت

یک قاچاقچی مواد مخدر و دو محکوم به قتل عمد به دار مجازات آویخته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دو محکوم به قتل عمد و یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان ، دو محکوم به  قتل عمد و یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.edam

در پی صدور حکم اعدام متهمین  ذیل   و با تایید دیوان عالی کشور(ردیف ۲و۳ ) و دادستانی کل کشور( ردیف ۱) و  ریاست محترم قوه قضائیه و با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و سیر تشریفات و مراحل قانونی در بامداد یوم جاری روز شنبه مورخ ۲۸/۱/۱۳۹۵ احکام  صادره با حضور مقامات رسمی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در محل زندان مرکزی شهرستان رشت به مرحله اجرا در آمد و اجساد پس از اجرا جهت تحویل به سردخانه منتقل گردید. لازم به ذکر است تقاضای عفو متهم ردیف ۱جدول ذیل در دو مرحله مطرح شده بود که  پس از انجام بررسی های لازم و عدم احرازشرایط، توسط کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی رد شد.

ردیف

نام و نام خانوادگی

نام پدر

سن

تبعه

نوع جرم

۱

ع-م

محرم

۲۹

اردبیل

نگهداری ۶۳۲ گرم هروئین

۲

د- الف

یحیی

۵۱

تهران

قتل عمد

۳

ف- و

کریم

۳۱

تالش

قتل عمد

    همچنین دستگاه قضایی گیلان و شورای حل اختلاف دادگستری استان در جهت کسب رضایت اولیاء دم متهمین ( ردیف ۲ و ۳ )  نهایت تلاش خود را بکار گرفت که در نهایت با درخواست خانواده مقتول و صدور مجوز از سوی ریاست معظم قوه قضائیه احکام فوق اجرا گردید.

tel final1

Share