کسب رتبه سوم سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در افزایش تعامل و ارتباط صنعت با دانشگاه در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، کسب رتبه نخست این سازمان در آموزش کارکنان بنگاههای اقتصادی، رتبه سوم در صدور جواز تأسیس مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی و رتبه سوم در همکاری در طرح فرصت مطالعاتی اعضاء هیأت علمی دانشگاهی را از دیگر افتخارات اداره آموزش و پژوهش گیلان در سطح کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از کسب رتبه سوم این استان در حوزه آموزش و پژوهش و همکاری در طرح های ارتباط صنعت با دانشگاه خبر داد.sanatUntitled

افشین سروش با اشاره به سنجش عملکردی آموزش و پژوهش استان ها از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزرات صنعت، معدن و تجارت گفت: بر این اساس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان حائز رتبه سوم در حوزه آموزش و پژوهش و همکاری در طرح های ارتباط صنعت با دانشگاه شده است.

 وی با اشاره به اهمیت آموزش و به روزرسانی دانش و آگاهی در حوزه صنعت و تولید گفت: سال گذشته به همت اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، ۱۳ دوره آموزشی ویژه بنگاه های اقتصادی در سطح استان برگزار شد.

سروش با بیان استقبال فعالان عرصه صنعت و تولید گیلان از  این دوره های آموزشی تصریح کرد: ۵۶۷ نفر در این دوره ها حضور یافتند که در رتبه بندی کشوری، استان گیلان از این حیث دارای رتبه اول می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، کسب رتبه نخست این سازمان در آموزش کارکنان بنگاههای اقتصادی، رتبه سوم در صدور جواز تأسیس مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی و رتبه سوم در همکاری در طرح فرصت مطالعاتی اعضاء هیأت علمی دانشگاهی را از دیگر افتخارات اداره آموزش و پژوهش گیلان در سطح کشور عنوان کرد.

گفتنی است دوره های مقدماتی و تکمیلی مدیریت تحقیق و توسعه، دوره آموزشی ۷S  مکینزی، دوره آموزشی تشریح الزمات استاندارد سیستم مدیریت کیفیت سریISO9001-2015، کارگاه آموزشی بهره مندی از سیستم HSEE ، دوره آموزشی پنج گانه مهارت های مدیریت جامع و … از جمله دوره های آموزشی بوده که سال گذشته توسط اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در سطح واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی استان برگزار شد.

tel final1

Share