مدیر‌عامل ملوان

کاسکوی من هم متوجه شد کامیابی‌نیا باید اخراج می‌شد/پرسپولیسی‌ها ما را تحقیر کردند/چطور می‌شود که کلید در پشتی ورزشگاه در دست لیدر پر‌سپولیس است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر‌عامل ملوان می‌گوید حتی پرنده خانگی‌اش هم متوجه شده که شماره ۱۱ پرسپولیس در دیدار با ملوان باید اخراج می‌شد.

malrezaeianبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ,مسعود رضاییان ، درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و اتفاقات این بازی اظهار کرد: چند ساعت سخت را پس از این بازی سپری کردیم. در پایان بازی با شکست ملوان توام شد و نمی‌توان خرده‌ای به این موضوع گرفت چرا که یک تیم می‌برد و یک تیم هم می‌بازد. این بازی تمام شده است و باید به فکر بازی‌های بعد باشیم و امتیازهای لازم را کسب کنیم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: اتفاقات در جریان بازی بسیار عجیب بود و ما خسارت سنگینی را متحمل شدیم. فارغ از وضعیت نامناسب روحی -‌روانی بازیکنان، ما چند بازیکن مانند کنعانی زادگان، مازیار زارع و … برای بازی بعد از دست دادیم و تقریبا بدون مدافع به مصاف فولاد می‌رویم. در جریان بازی داور اشتباه‌های مکرری داشت، اما نمی‌خواهم فقط جملات گذشته را تکرار کنم. کمال کامیابی‌نیا بازیکن پر‌سپولیس در جریان بازی تا سه بار می‌توانست اخراج شود. پیر و جوان و حتی زن ۹۰ ساله هم معتقد است که شماره یازده پر‌سپولیس باید اخراج می‌شد. شاید درباره یک پنا‌لتی‌ اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما همه معتقدند که کامیابی‌نیا باید اخراج می‌شد. کامیابی نیا یک خطای بد را سه بار انجام داد، اما داور علاقه ای به خطا گرفتن نداشت.

مدیر‌عامل ملوان در ادامه نیز به اشتباهای داور اشاره کرد و بیا‌ن‌ کرد: ما در یازده بازی اخیر هم آسیب دیدیم، اما چیزی که دل من را به درد آورد این است که عده‌ای با صحبت‌هایشان ما را آزار می‌دهند و ما نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم. هر چقدر ما می‌خواهیم اتفاقات را فراموش کنیم عده‌ای نمی‌گذارند. آقای عبداللهی دبیر کمیته‌ داوران پیشاپیش ما را محکوم کرده است. البته او گزارش بازی را خواهد دید و می فهمد که چه کسی در این بازی متضرر شده است، چون ما یک تیم شهرستانی هستیم و به زعم آنها افراد کله گنده در اطراف تیم ما نیست و ما را محکوم می‌کنند.

رضاییان با بیان این که پر‌سپولیس برنده این دیدار شده و نیازی به دلجویی ندارد، افزود: اگر تیمی نیاز به دلجویی دارد آن پر‌سپولیس نیست و ضرورتی ندارد چنین صحبت‌هایی صورت بگیرد. عبداللهی می‌گوید مازیار زارع چرا در صحنه خوشحالی بازیکنان پر‌سپولیس عصبانی شده است. بازیکنان پر‌سپولیس باید احترام حریف را حفظ می‌کرد‌ند. محسن مسلمان در این تیم بازی می‌کرد و باید حرمت ملوان را حفظ می‌کرد. حتی بازیکنی مانند لواندوفسکی که چند سالی از جدایی‌اش از تیم دورتموند می گذرد پس از گلزنی خوشحالی نمی‌کند، در حالی که مسلمان نیستند.

مدیر‌عامل این تیم تاکید کرد: نحوه شادی بازیکنان پر‌سپولیس تحقیر تیم بازنده بود. در ذات ورزش چنین مسایلی جایی ندارد. خوشحالی کردن هم حد و حدودی دارد و نباید تیم حریف را رنج داد. مدیر‌عامل محترم باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید نگران اتفاقاتی هستم که برای هو‌اد‌ا‌رانمان رخ داده است. اگر به هو‌اد‌ا‌ر تیمی هم آسیب رسیده باشد آن هو‌اد‌ا‌ران ما هستند. لیدرهای تیم ما را به حد زیادی کتک زدند و پزشکان تیم ما تیم خودمان را فراموش کرده بودند و به سراغ آنها رفته بودند. نمی دانم چطور می‌شود که کلید در پشتی ورزشگاه در دست لیدر پر‌سپولیس است؟ گویا آنها میزبان این دیدار بودند.

رضاییان به پرنده خانگی‌اش اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: حتی من یک پرنده “کاسکو” در خانه دارم که آن هم در جریان بازی تکرار می‌کرد که شماره یازده باید اخراج شود. نمی دانم او به دلیل تکرار افراد حاضر در خانه این حرف را می‌زد یا مغز سه دهم گرمی‌اش از خیلی‌ها بیشتر است. ما که نفهمیدیم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: بیش از این نمی‌خواهم به این بازی فکر کنم چرا که ما پنج بازی دیگر داریم و باید تیممان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم. تنها یک امتیاز از این دیدار مدنظر ما بود و به بازیکنان گفته‌ام که در پنج بازی پیش‌رو باید این یک امتیاز را جبران کنند. جای نگرانی نیست و در آینده موفق خواهیم بود.

tel final1

Share