پیروزی ارتش سرخ گیلان مقابل شهرداری بندرعباس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته پنجم مرحله نهایى لیگ دسته دوم آزادگان کشور دو تیم سپیدرود رشت و شهرداری بندرعباس امروز در ورزشگاه عضدی شهرباران های نقره ای برابر هم قرار گرفتند که در پایان سپیدرود توانست با یک گل میهمان جنوبی خود را شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته پنجم مرحله نهایى لیگ دسته دوم آزادگان کشور دو تیم سپیدرود رشت و شهرداری بندرعباس امروز در ورزشگاه عضدی شهرباران های نقره ای برابر هم قرار گرفتند که در پایان سپیدرود توانست با یک گل میهمان جنوبی خود را شکست دهد.photo_2016-04-10_17-29-14-435x290

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، میلاد پورمحسن، محمد همرنگ، میثم فردوسی (از دقیقه ۸۳ افشین عشوری زاد)، میثم میرپسندیده، میعاد یزدانی،  حامد حاجتی (از دقیقه ۷۱ افشین چاوشی)، سهیل حق شناس (از دقیقه ۷۵ محمد میری) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

تک گل سپیدرود را در این بازی میعاد یزدانی در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند قابل ذکر است هشت هزار تماشگر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

گفتنی است سپیدرود هم اکنون با پنج بازی و هشت امتیاز با دو پله صعود در جایگاه دوم گروه شش تیمی دوم لیگ دسته دوم آزادگان قرار دارد.

tel final1

 

Share