رجبی ویسرودی در نشست خبری:

پیاده راه سازی کار غلطی است/از مدافعان ثابت قدم بودم اما حالا نیستم/ بیان مخالف با شهردار به معنی استیضاح نیست/شهردار رشت چند اشتباه بزرگ دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رجبی ویسرودی با تاکید بر این که پیاده راه سازی کار غلطی است گفت :این دیدگاه شخصی من است اما باید توجه داشت که نمی توان ارتباط شمال و جنوب و شرق و غرب را قطع کرد ، ارتباطات شهر را حذف کرد و اقتصاد شهر را به خطر انداخت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان مخالف با شهردار را به معنی قصد استیضاح ندانست.

rajabi_9189به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,رجبی ویسرودی در ادامه جلسه در پاسخ به سوالی در خصوص استیضاح پی در پی شهرداران و اینکه چرا شورا در انتخاب شهردار به گونه ای عمل نمی کند تا پس از مدتی کوتاه ناچار به استیضاح و برکناری شهردار شود گفت : در زمینه انتخاب شهردار قبلی ، پروسه ای غلط طی شد که نتیجه ای غلط در پی داشت . در تمام کلانشهرها از جمله رشت برای انتخاب شهردار معمولا ابتدا چند نفر انتخاب می کنند و از میان آنها یک نفر انتخاب می شود که در خصوص اتنخاب آقای خلیلی پروسه ای غلط طی شد.

وی افزود: آقای خلیلی حرف و عملش یکی نبود و ۹۰ درصد قول هایش را عملی نکرد و نتوانست اعضای شورا را راضی کند ، بعد از آن هم که بنده نامزد شده بودم که در ابتدا ۷ رای آوردم اما دیگر ادامه ندادم چون اگر قرار به رای دادن به من بود همان مرحله اول رای می دادند.

رجبی ویسرودی ، فرماندار رشت را از افرادی دانست که موجب انتخاب های غلط در شهرداری شد و گفت : ایرادی که فرماندار به مصوبه شورا گرفت خلاف قانون بود و ایشان در مقام وزارت کشور به قضیه ورود کرد و خواستار بررسی مدارک تحصیلی نامزدهای شهرداری شد در حالی که وزارت کشور حتی می تواند فرد دیپلمه را برای شهرداری انتخاب کند .

وی با اذعان به توانمندی های ثابت قدم شهردار فعلی رشت عنوان کرد : من به ایشان رای دادم و از مدافعانش بودم اما حالا نیستم چرا که معتقدم شهردار در انجام امور باید شورا را ببیند و حرمتها را حفظ کند به خصوص آنانی که با او کار می کنند.الان بیش دو هزار و ۵۰۰ نفر در شهرداری کار می کنند اما همه آنها دغدغه فکری در خصوص جایگاه خود دارند که در نتیجه نمی توانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

رجبی ویسرودی با تاکید بر این که پیاده راه سازی کار غلطی است گفت :این دیدگاه شخصی من است اما باید توجه داشت که نمی توان ارتباط شمال و جنوب و شرق و غرب را قطع کرد ، ارتباطات شهر را حذف کرد و اقتصاد شهر را به خطر انداخت . می شد زیرگذر ساخت و تمام نقاط شهر را به هم وصل کرد .

این عضو شورای شهر رشت با تاکید مجدد بر توانمندی های ثابت قدم بیان داشت : آقای ثابت قدم از کسانی است که زمان زیادی را در شهر برای پیگیری امور می گذراند اما چند اشتباه بزرگ دارد یکی عدم احترام به زیرمجموعه خودش که این برای من یک معضل است و اشتباه دیگر اقداماتی مثل پیاده راه سازی که معتقدم به اقتصاد ضربه زده است که البته این موارد باعث استیضاح ایشان نمی شود اما قانون به شورا اختیار داده که در چنین شرابطی از شهردار سوال کند و چنانچه اعضای شوار قانع نشدند می توانند به راه های دیگر فکر کنند.

 

tel final1

Share