پلیس فتا اخاذی از دختر گیلانی در تلگرام را ناکام گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با دخالت پلیس فتا گیلان عامل درخواست ۷۰۰ میلیون ریالی جهت عدم افشای اسرار و مطالب خلاف عفت عمومی از شهروند گیلانی در تلگرام ناکام ماند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با دخالت پلیس فتا گیلان عامل درخواست ۷۰۰ میلیون ریالی جهت عدم افشای اسرار و مطالب خلاف عفت عمومی از  شهروند گیلانی در تلگرام ناکام ماند .

۱۴۳۲۳۵۶۵۸۶۱۳۱_Telegram_picسرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم  ۲۴  ساله  گیلانی مبنی بر تهدید به افشای اسرار و مطالب خلاف عفت عمومی علیه وی در تلگرام و درخواست ۷۰۰ میلیون ریالی توسط عامل تهدید ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی ، عامل تهدید به افشای اسرار و مطالب خلاف عفت عمومی در تلگرام به قصد اخاذی هفتصد میلیون ریالی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد  .

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم ۲۸ ساله به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به افشای اسرار و مطالب خلاف عفت عمومی علیه شاکیه در تلگرام قصد اخاذی از وی را داشت اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد .

رئیس پلیس فتای استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرسGfata@police.irگزارش نمایند.

tel final1

Share