پاداش برد سپیدرود برابر شهرداری بندرعباس پرداخت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از پیروزی ارزشمند بازیکنان سپیدرود بر شهرداری بندرعباس بنابر آنچه که به بازیکنان قول داده شده بود پاداش پیروزی بر حریف جنوبی بلافاصله پس از بازی پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود ،پس از پیروزی ارزشمند بازیکنان سپیدرود بر شهرداری بندرعباس بنابر آنچه که به بازیکنان قول داده شده بود پاداش پیروزی بر حریف جنوبی بلافاصله پس از بازی پرداخت شد.

پس از پایان مسابقه، مرتضی سیما بازرگان خوشنام و صد البته خوش قول گیلانی در رختکن باشگاه سپیدرود حضور یافت و پاداش برد برابر شهرداری بندرعباس را به بازیکنان پرداخت نمود تا بازیکنان سرخ پوش با شادی دو چندان ورزشگاه را ترک نمایند.

رفیعی از اعضای هیات مدیره باشگاه نیز با حضور در رختکن و ابراز شادمانی از پیروزی ارزشمند بازیکنان غیرتمند سپیدرود قول پرداخت پاداش برد را تکرار نمودند و این قول در نخستین تمرین پس از بازی برابر شهرداری بندرعباس جامه عمل به خود پوشاند.

همچنین قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان سپیدرود از سوی مدیریت باشگاه در بندرعباس به اعضای تیم پرداخت شود تا روحیه و انگیزه بازیکنان در مرحله برگشت درو نهایی لیگ دسته دوم فزونی یابد.

بازیکنان و اعضای کادرفنی سپیدرود امسال با حداقل دریافتی نسبت به اکثر تیم های لیگ دسته دوم، به عشق نام مقدس سپیدرود غیرتمندانه مسابقات را برگزار نموده اند و نشان داده اند که پیراهن سپیدرود و شاد نمودن دل هوادران پرشمار ارتش سرخ برایشان بیشتر از مادیات اهمیت دارد.

tel final1

Share