وکیل مایکل جکسون وکیل «رضا ضراب» شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روزنامه «حریت» چاپ ترکیه با انتشار گزارشی اشاره کرده است که «بنجامین برافمن» وکیل شناخته شده نیویورکی که وکالت چهره های مشهوری همچون مایکل جکسون را به عهده داشته است قرار است از «رضا ضراب» تاجر ایرانی تبار مقیم ترکیه در دادگاهی در نیویورک دفاع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خرداد ،روزنامه «حریت» چاپ ترکیه با انتشار گزارشی اشاره کرده است که «بنجامین برافمن» وکیل شناخته شده نیویورکی که وکالت چهره های مشهوری همچون مایکل جکسون را به عهده داشته است قرار است از «رضا ضراب» تاجر ایرانی تبار مقیم ترکیه در دادگاهی در نیویورک دفاع کند.

رضا-ضارباین روزنامه اشاره کرده است که این وکیل به دلیل دفاع از «دومینیک استراوس» صندوق بین المللی پول در جریان اتهامات جنسی مطرح شده علیه او شناخته شده است.

این روزنامه با اشاره به این که رضا ضراب اخیرا بر سر اتهامات وارد شده درباره تقلب مالی و نقض تحریم های ایران در میامی بازداشت شده است می نویسد:«برفمن» تایید کرده که دفاع از پرونده ضراب را برعهده خواهد گرفت. دادگاه به نظر می رسد در نیویورک در ماه سپتامبر برگزار شود. انتقال ضراب از میامی به نیویورک در روزهای گذشته صورت گرفت.

وکیل ضراب کیست؟

برفمن شرکتی حقوقی به نام خود دارد. او یکی از شناخته شده ترین وکلا در ایالات متحده است و وکالت موکلان معروفی چون مایکل جکسون خواننده امریکایی و استراوس کان رییس پیبشین صندوق بین المللی پول را برعهده داشته است.

رضا ضراب در ایالات متحده به اتهام نقش داشتن در صدها میلیون دلار معاملات مالی غیر قانونی برای ایران و نقض تحریم ها بازداشت شد. او به اتهام نقش داشتن در پرونده فساد مالی دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی و همکاری با چهار وزیر سابق دولت عدالت و توسعه در ترکیه شناخته شده است.

این وکیل امریکایی یهودی است و پسر یکی از بازماندگان هولوکاست بوده است. او تحصیلات خود را در رشته های هنر و انسان شناسی و حقوق در محله یهودی نشین بروکلین و هم چنین در اوهایو ادامه داده بود. او ۶۸ ساله است و وکالت چهره های مهم سیاسی و اعضای متهم به حضور در باندهای مافیایی را برعهده داشته است.

tel final1

Share