خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا

وزیر تاکید کرد پایانه دریایی انزلی به صورت دومنظوره مورد استفاده قرار گیرد/اگر روحانی می خواهد ۴ سال دیگر به مردم خدمت کند فرمایشات رهبر انقلاب را با تمام توان اجرا کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسته بند گفت: اوایل سال آتی انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم که اگر دولت کنونی می خواهد ۴ سال دیگر به مردم خدمت کند باید بر اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کند و هر آنچه که در توان دارد را به اجرا در آورد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی با اشاره به حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این شهر اظهار کرد:با ایشان در خصوص چندین پروژه رایزنی های لازم را انجام دادم.khaste_0503
خسته بند گفت:درصورت تخصیص اعتبارات ویژه از سوی وزارت راه و شهرسازی لاین دوم مسیر کنارگذر انزلی در تابستان سال جاری و همچنین ساماندهی میدان گمرک و مصلای انزلی به سرانجام خواهد رسید.
نماینده انزلی از احداث خط ریلی شیلات به اداره بنادر و دریانوردی خبر داد و گفت : این خط ویژه به طول دو کیلومتر بوده و اداره کل شیلات را به اداره کل بنادر متصل خواهد کرد.
وی با اشاره به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در خصوص کاربری پایانه حمل و نقل دریایی انزلی تصریح کرد: در حالی که کارشناسان وزارت راه و شهرسازی درخصوص کاربری ریلی درکنار کاربری دریایی مخالفت کرده اما وزیر راه تاکید داشتند پایانه دریایی انزلی به صورت دومنظوره مورد استفاده قرار گیرد.
نماینده مردم انزلی از احداث جاده ای مخصوص ماشین آلات سنگین خبرداد و اظهار داشت: در راستای کاهش بار ترافیکی مسیرعبور فعلی ماشین آلات سنگین یک جاده در مجاورت این خط ریلی در جهت تردد این ماشین آلات برای بارگیری در اداره بندر احداث می گردد.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت: پروژه های شهرداری ، کاهش مصرف سوخت ، جلوگیری از اصراف ، روان سازی جاده ها ، پروژه های کشتی سازی ، کنار گذر ، خودکفا شدن در تولید ، تداوم راه آهن قزوین-رشت به بندرانزلی و ایجاد اشتغال همگی تاکیدی بر فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است .
خسته بند در خصوص انتخابات ریاست جمهوری افزود: اوایل سال آتی انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داشته که اگر دولت کنونی می خواهد ۴ سال دیگر به مردم خدمت کند باید بر اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کند و هر آنچه که در توان دارد را به اجرا در آورد از جمله توسعه بندر ، کنار گذر ، پرورش ماهی در قفس و راه آهن که جزئی از برنامه های کلان کشور است.
نماینده مردم انزلی در پایان خاطرنشان کرد: به نمایندگی از مردم انزلی و گیلان از وزیر راه و شهرسازی تشکر کرده که نگاه ویژه ای به استان سر سبز گیلان داشته اند.

 

tel final1

Share