در جاده فومن

واژگونی خودروی پراید با ۴ سرنشین به داخل کانال آب به خیر گذشت +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۲:۰۲ دقیقه ظهر امروز ۸ فروردین ۹۵ مبنی بر واژگونی خودروی سواری و محبوس شدن ۴ تن بی درنگ مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی یکدستگاه خودروی نجات و اطفایی بهمراه ۳ آتش نشان از ایستگاه ۹ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده فومن، پسیخان، روستای بیجارکنار اعزام کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا واژگونی یک دستگاه خودروی پراید به همراه ۴ سرنشین به داخل کانال آب، خوشبختانه بدون تلفات جانی به خیر گذشت.

 طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۲:۰۲ دقیقه ظهر امروز ۸ فروردین ۹۵ مبنی بر واژگونی خودروی سواری و محبوس شدن ۴ تن بی درنگ مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی یکدستگاه خودروی نجات و اطفایی بهمراه ۳ آتش نشان از ایستگاه ۹ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده فومن، پسیخان، روستای بیجارکنار اعزام کرد.

سید محمد سادات فرمانده آتش نشانان اعزام که در محل حادثه حضور داشت در این باره به خبرنگار تحریریه خبر گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، ۴ سرنشین خودروی سواری واژگون شده از داخل خودرو خارج و به مکان امن انتقال یافتند.

سادات حال سرنشینان خودروی واژگون شده را خوب اعلام داشت و افزود: علت حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و همچنین بارندگی و لغزنده بودن جاده بوده است که با توجه به شدت حادثه خوشبختانه هیچ گونه آسیب و تلفات جانی در پی نداشت.

گفتنی است آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و امداد رسانی جهت انتقال خودرو به مکان امن و پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی دیگر به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

 

tel final1

Share