پیدا کردن توله خرس دو ماهه در ارتفاعات رضوانشهر

هیزم‌شکن رضوانشهری ناجی توله خرس شد/تحویل توله خرس برای تیمار به محیط زیست گیلان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک قلاده توله خرس دو ماهه که توسط یکی از اهالی روستای سرک شهرستان رضوانشهر به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل داده شده بود جهت تیمار و معاینات بالینی به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک قلاده توله خرس دو ماهه به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان تحویل داده شد.

IMG_7367یک قلاده توله خرس دو ماهه که توسط یکی از اهالی روستای سرک شهرستان رضوانشهر به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل داده شده بود جهت تیمار و معاینات بالینی به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منتقل شد.
آقای اسفندیار- الف که این توله خرس را در ارتفاعات رضوانشر پیدا کرده بود در این رابطه گفت برای جمع آوری هیزم به جنگل رفته بودم که صدایی توجهم را جلب کرد که پس از جستجو این توله خرس را پیدا کردم.
وی گفت: بدون اینکه دستی به حیوان بزنم تا حوالی غروب مشغول جمع آوری هیزم بود تا شاید مادر توله خرس برای سرکشی به توله اش بیاید و زمانی که از آمدن مادر این توله خرس نا امید شدم برای حفاظت از جان او در برابر حمله احتمالی جانوران درنده آن را برداشته و به خانه بردم و نزدیک به دو ماه از آن نگهداری کردم و پس از آن به اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر تحویل دادم.
این گزارش می افزاید توله خرس مذکور پس از هماهنگی لازم جهت بررسی بیشتر و معاینات دامپزشکی به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منتقل گردید.

tel final1

Share