نوزادی که در کیسه زباله پیدا شده بود تحویل بهزیستی شد+ عکس

یک کودک نوزاد که درون کیسه زباله‌ای رهاشده در سطل آشغال روبروی بیمارستانی در شهرستان ماهشهر پیدا شده بود، به سازمان بهزیستی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان , یک کودک نوزاد که درون کیسه زباله‌ای رهاشده در سطل آشغال روبروی بیمارستانی در شهرستان ماهشهر پیدا شده بود، به سازمان بهزیستی تحویل داده شد.

۱۶-۴-۶-۱۲۲۸۰۱۲جاوید نیا رئیس بهزیستی شهرستان ماهشهر با تشریح وضعیت نوزاد‌‌ رها شده در سطل زباله تصریح کرد: این نوزاد پس از طی مراحل قانونی و کار‌شناسی به سازمان بهزیستی تحویل داده شد.

وی افزود: پس از پیدا شدن این نوزاد در سطل زباله، کار‌شناسان دادگستری برای طی مراحل قانونی نوزاد را تحویل گرفته و پس از صدور حکم قضایی، سرپرستی این نوزاد به سازمان بهزیستی کشور واگذار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان ماهشهر با اشاره به سلامت کامل نوزاد‌‌ رها شده در سطح زباله اظهارکرد: این نوزاد از ۲ روز گذشته که به سازمان بهزیستی کشور تحویل داده شده برای انجام آزمایش‌های سلامت در قرنطینه به سر می‌برد اما او از لحاظ ظاهری با مشکلی مواجه نیست.

جاوید نیا در خصوص محل نگهداری نوزاد‌‌ رها شده در سطل زباله اذعان کرد: این نوزاد پس از تحویل به سازمان بهزیستی کشور به شیرخوارگاه علی اصغر (ع) که تنها شیرخوارگاه دولتی استان خوزستان به شمار می‌آید، تحویل داده شد.

گفتنی است از دو روز قبل تصاویری از نوزاد‌‌ رها شده‌ای در سطل زباله روبروی بیمارستان ماهشهر منتشر شده بود که موجب نگرانی شده و بازخوردهای بسیاری داشته است.
tel final1

Share