فرمانده انتظامي استان گيلان

نقش روحانیون در ارتقاء فرهنگ نقش کلیدی است/باید با ادبیات نشات گرفته از اسلام و فرهنگ اهل بیت جوانان را از آسیب های اجتماعی آگاه کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان در مراسم اختتامیه دور اول طرح گیلان مطهر نقش روحانیون در ارتقاء فرهنگ اجتماعی و دینی را نقش کلیدی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم اختتامیه دور اول طرح گیلان مطهر و آغاز به کار فعالیت دور دوم  طرح مذکورکه با حضور طلاب و مبلغان حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: هدف از اجرای طرح جهادی، فرهنگی، دینی و اجتماعی گیلان مطهر، ترویج اخلاق اسلامی و کاهش آسیب های ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن در استان است.

DSC_1702سردار میرحیدری اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را روشی مناسب برای برخورد با ناهنجاری و  جرایم دانست و افزود: هدف از اجرای این طرح ترفیع اخلاق اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

میر حیدری با اشاره به نقش کلیدی روحانیون و مبلغان حوزه علمیه قم در فرهنگ سازی و اشاعه احکام دینی تصریح کرد: در فضای کنونی که دشمن به دنبال فاصله انداختن بین جوانان و نظام است، کار دستگاهها و مسئولان فرهنگی کشور حساس تر و مهم تر می شود.

وی کار پلیس را سخت و طاقت فرسا اعلام کرده و بیان داشت: با وجود گستردگی ماموریت های پلیس و کثرت ورود مسافر و گردشگر به استان از امنیت مطلوبی برخورداریم که این امر با مجاهدت و اعتقادات دینی کارکنان محقق شده است.

رئیس پلیس گیلان با اعلام اینکه با ادبیات نشات گرفته از اسلام ناب محمدی و فرهنگ اهل بیت باید جوانان را در مقابل آسیب های اجتماعی آگاه کرد، اظهارداشت: با تلاش همه دستگاههای فرهنگی و استفاده از آموزه های اسلامی می توان تمام توطئه های دشمن را خنثی کرد.

این مقام انتظامی حوزه فرهنگ را از مباحث و دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اعلام کرده و خاطرنشان کرد: همه دستگاهها باید با مشارکت گسترده مردم بستر های لازم را برای ارتقاء فرهنگ اجتماعی و دینی فراهم کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان حضور روحانیون حوزه علمیه قم را بعنوان سفیرانی برای ارتقاء سطح فرهنگ مردم و مسافران نوروزی اعلام داشت و ابراز امیدواری کرد: با اجرای موفقیت آمیز طرح گیلان مطهر بتوانیم گام مؤثری جهت ارتقاء فرهنگ اجتماعی  و دینی برداریم.

DSC_1732

tel final1

Share