معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی خبرداد:

نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد+جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم اردلان با بیان این خبر افزود: نتیجه آزمون استخدامی که در تاریخ ۱۶ بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، بر اساس شرایط مندرج در آگهی منتشره و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: نتایج آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.
۷۱۳۵۸ رحیم اردلان با بیان این خبر افزود: نتیجه آزمون استخدامی که در تاریخ ۱۶ بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، بر اساس شرایط مندرج در آگهی منتشره و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
وی افزود: از داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف دو برابر ظرفیت استخدامی قرار گرفته است، برای ارائه مدارک دعوت به عمل خواهد آمد .
اردلان تصریح کرد: در صورت تطبیق و صحت مدارک با مفاد آگهی منتشره، پذیرفته شدگان به مرحله بعدی استخدام (آزمون مصاحبه علمی و …) راه یافته و در غیر اینصورت مردود تلقی می شوند.
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت:  عدم مراجعه برای تحویل مدارک و یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی  گردیده و حق هر گونه اعتراض از داوطلب سلب خواهد شد.
وی ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی ، اصل وتصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم درمورد آقایان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضا مطابق با مفادآگهی منتشره، تعهد کتبی مبنی بر ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی (خدمات قانونی) و یا معافیت در مورد مشمولین طرح اجباری در عناوین شغلی رسته بهداشتی و درمانی درهنگام مصاحبه را از مدارک لازم و ضروری دانست.
همچنین ارائه اصل گواهی ایثارگری برای بهره مندی از تسهیلات، اصل پرینت خام وتلفیقی سوابق اشتغال بکار در سازمان و مدارک مربوط به اثبات امتیاز بومی در مورد متقاضیان حسب مفاد  مندرج درآگهی و ۴ قطعه عکس  از دیگر مدارک لازم در هنگام مراجعه برای تشکیل پرونده مصاحبه است.

tel final1

Share