فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد

میدان شهدای ذهاب رشت سرپوشیده می شود/ملاقات مسئولان اعضای کنگره ۸ هزار شهید گیلان با مقام معظم رهبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اجلاسیه فرهنگی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه امسال با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار محمد عبدالله‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با تسلیت شهادت دو شهید مدافع حرم گیلان در روزهای اخیر، اظهار کرد: برپایی اجلاسیه‌های کنگره مذکور بسیار نزدیک است.abdollahpooro_2016-01-31_15-53-58

وی به اجرای بسیاری از فعالیت‌ها در راستای نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اشاره کرد و افزود: برخی از اقدام‌ها باقی مانده و باید به اجرای فعالیت‌ها سرعت دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان فعالیت برای شهدا را لذت‌بخش خواند و گفت: این امر موجب برکت در زندگی شخصی، اداره‌ها و استان می‌شود.

وی عملیاتی کردن فعالیت‌ها در برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: فضاسازی محیطی و شهرستانی بسیار مهم بوده و برنامه‌های خوبی در شهرستان‌ها تدارک دیده شده است.

عبدالله‌پور محل برگزاری چهار اجلاسیه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را در میدان شهدای ذهاب رشت عنوان کرد و یادآور شد: هماهنگی برای هدایت و استقبال مهمانان مهم بوده و در اولویت برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کمیته عمران در حال آماده‌سازی میدان شهدای ذهاب رشت برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان است، خاطرنشان کرد: این میدان سرپوشیده می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان حمل و نقل برای سه اجلاسیه قبل از برگزاری اجلاسیه اصلی را بسیار مهم خواند و متذکر شد: یک گروه از قرارگاه شهید رجایی برای ایجاد سازه‌های فضایی در میدان شهدای ذهاب رشت مستقر شدند.

به گفته وی، بعد از ظهر ۱۱ اردیبهشت ماه امسال اجلاسیه فرهنگی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

عبدالله‌پور از پیش‌بینی برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و رزمی برای کنگره مذکور خبر داد و یادآور شد: نمایشگاه فرهنگی با ۴۰ غرفه در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه رزمی به منظور اجرای عملیات کربلای ۵ شب‌ها در جاده تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: تا کنون یک‌هزار کامیون شن‌ریزی انجام شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از ملاقات مسئولان اعضای کنگره ۸ هزار شهید این استان با مقام معظم رهبری خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم برای ملاقات با مقام معظم رهبری انجام شده است.

وی سخنران اصلی کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را یکی از روسای سه قوه عنوان کرد و گفت: طبق هماهنگی با آیت‌الله قربانی امام جمعه رشت احتمال سخنرانی از مراجع تقلید برای سخنرانی در کنگره امکانپذیر است.

عبدالله‌پور متذکر شد: اراده کامل برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در مسئولان این استان وجود دارد.

tel final1

Share