پورابراهیمی با اشاره به حذف یارانه دهک های پردرآمد

مکنونات قلبی دولت تحقق یافت/پایان مصیبت عظمای دولت/تک تک وزرای اقتصادی پرداخت یارانه به شکل فعلی را غیرقابل قبول دانسته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورابراهیمی گفت:وزیر اقتصاد اظهار داشته که شب پرداخت یارانه شب مصیبت عظماء دولت است، لذا مجلس برای اینکه مصیبت عظماء دولت کاهش پیدا کند، این قانون را تصویب کرد.

۶۳۵۶۹۲۶۲۳۰۳۹۴۳۹۲۳۴به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت , محمدرضا پورابراهیمی داورانی با اشاره به حذف یارانه ۳ دهک پردرآمد جامعه گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه برای حذف یارانه دهک های پردرآمد جامعه بحث شد و دولت موافقت و علاقمندی خود نسبت به حذف آن را اعلام کرده و هیچ گونه مخالفتی ابراز نشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزرای نفت و اقتصاد طی ماه های گذشته بارها گفته اند، که روز پرداخت یارانه روز سختی برای دولت است، افزود:وزیر اقتصاد اظهار داشته که شب پرداخت یارانه شب مصیبت عظماء دولت است، لذا مجلس برای اینکه مصیبت عظماء دولت کاهش پیدا کند، این قانون را تصویب کرد.

تک تک وزرای اقتصادی دولت پرداخت یارانه به شکل فعلی را غیرقابل قبول دانسته اند

پورابراهیمی ادامه داد: دولت چگونه با این قانون مخالف است، مخالفت باید براساس مکنونات قلبی یا تحلیل بیرونی باشد، که ما مطمئن هستیم که دولت با حذف این دهک های پردرآمد موافق است و اظهار مخالفت از سوی دولت متناسب با فعالیت سال های پایانی عمر دولت یازدهم است و منطقی نیست.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۵، با بیان اینکه تک تک وزرای اقتصادی دولت این نوع پرداخت یارانه را غیر قابل قبول دانسته اند، اظهار داشت:اگر منابع هدفمندی به سوی تولید و اشتغال هدایت شود به اقتصاد کشور کمک می کند و بروز رفتارهای سیاسی با واقعیت های اقتصاد و پیگیری های دولت متفاوت است./

tel final1

Share