امام جمعه بندرانزلی

مقایسه انزلی با شهرهای کوچک اصلا صحیح نیست/امیدواریم سال ۹۵، سال احیای تالاب انزلی بوده و شاهد برخورد جدی تر با خاطیان باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه مقایسه انزلی با شهرهای کوچک اصلا صحیح نیست اظهار کرد:با توجه به اینکه شهرستان بندرانزلی از ظرفیت های بسیار مطلوب گردشگری و نعمات فراوان خدادادی برخوردار است باید با شهرهای چون اصفهان و مشهد و حتی کشور های توریستی خارج از کشور مقایسه شود تا بتواند به خوبی رشد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دفتر امام جمعه بندرانزلی ،  ریاست اداره محیط زیست شهرستان به منظور تبریک ایام نوروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیدار کرد.

۸۹۵۰۱۰۵-۲۰۵۴-۱_XLامام جمعه بندرانزلی در این دیدار با تبریک ایام نوروز به نظارت بیشتر اداره محیط زیست شهرستان بر عملکرد زیست محیطی نهادهای ذی ربط تاکید کرد و افزود: باید به اماکنی که فاضلاب خود را به تالاب می ریزند تذکرات جدی داده شود تا دیگر شاهد چنین منظره هایی در درون شهر نباشیم و امیدواریم سال ۹۵، سال احیای تالاب بین المللی انزلی باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین متذکر شد: باید از ریختن زباله های به درون تالاب جلوگیری شود و جمع آوری زباله های شناور سطح آب در دستور کار نهادها و دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : از این تاریخ یک نسخه رونوشت از تذکراتی که اداره محیط زیست شهرستان به دیگر دستگاه های مسئول می دهد برای بنده ارسال شود تا بنده نیز در جریان اقدامات و تذکرات قرار گیرم.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه مقایسه انزلی با شهرهای کوچک اصلا صحیح نیست اظهار کرد:با توجه به اینکه شهرستان بندرانزلی از ظرفیت های بسیار مطلوب گردشگری و نعمات فراوان خدادادی برخوردار است باید با شهرهای چون اصفهان و مشهد و حتی کشور های توریستی خارج از کشور مقایسه شود تا بتواند به خوبی رشد کند.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار اکبر میغی، ریاست اداره محیط زیست شهرستان بندرانزلی نیز گزارشی جامع در خصوص اقدامات انجام شده خود در سال ۹۴ ارائه کرد.
photo_2016-03-27_19-09-38

tel final1

Share