معاون اول رئیس‌جمهور و مادرش+عکس

هر مادری در هر سنی و برای هر فرزندی اسطوره است و آموزگار و سنگ صبور و پناهگاه. چه نعمتی است لحظه های حضور در حریم امن مادر که هر که باشی و از هر جا که برسی، در آنجا احساس می کنی همه خستگی ها از تنت رفته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصویری از خودش و مادرش را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: به رسم سنت هر ساله سعی می کنم روز اول عید مهمان خانه پدری باشم اگر چه جای مرحوم پدرم با همه خصائل و خوبی های فراموش ناشدنیش خالی است اما فرص۴۲۹۴۰۳۸_۸۰۳ت اندک روز عید که توفیق دیدار و دست بوسی مادر میسر می شود برایم مغتنم است.

هر مادری در هر سنی و برای هر فرزندی اسطوره است و آموزگار و سنگ صبور و پناهگاه. چه نعمتی است لحظه های حضور در حریم امن مادر که هر که باشی و از هر جا که برسی، در آنجا احساس می کنی همه خستگی ها از تنت رفته و همه آسودگی ها به جانت بازگشته است. احساس من هم در دیدن مادرم که فرزندان خود را با سختی بزرگ کرده و دو تن از آنان را در جبهه های دفاع مقدس به خداوند تقدیم نموده، از این حس جدا نیست. نگاه نافذ و رضای دل و دعای دلنشین مادر، باز هم به من توان حضور در صحنه های بی حضور خود را می دهد.
از خودگذشتی مادرم و مادران دیگر را می توان در این سال های دشوار سالمندی دید که همچنان بر پای رنجور خویش می ایستند تا فرزند و فرزندان شان از کار خود باز نمانند. نوروز بی خدمت به مادران و دیدار آنان به راستی صفا ندارد. خداوند وجود همه مادران عزیز این مرز و بوم را برای ما حفظ فرمایید. آمین.

tel final1

Share