با عقدی قراردادی

مجتبی توتونی به کادر فنی سپیدرود پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجتبی توتونی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست فرشاد پیوس به جمع اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان سپیدرود ملحق شد و ظهر روز شنبه در دفتر باشگاه سپیدرود با عقدی قراردادی به عضویت ارتش سرخ درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود ،مجتبی توتونی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست فرشاد پیوس به جمع اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان سپیدرود ملحق شد و ظهر روز شنبه در دفتر باشگاه سپیدرود با عقدی قراردادی به عضویت ارتش سرخ درآمد.

image-99-387x290مجتبی توتونی متولد ۱۳۴۳/۱۲/۰۱ و زاده اصفهان است و مدرس رسمی کنفدراسیون آسیا در دوره های استعداد یابی مربیگری، دوره D، C، B و A آسیاست و از کاندیداهای فدراسیون فوتبال برای در دست گرفتن سکان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران نیز بوده است.

توتونی در تیم های بزرگسال پارسه، تربیت یزد، سپاهان نوین اصفهان، شهرداری رهنان، حمل و نقل اصفهان در لیگ دسته اول و دوم به عنوان سرمربی و مربی فعالیت داشته و همراه با سپاهان اصفهان به عنوان سرمربی در رده های نوجوانان، جوانان و امید به عنوان قهرمانی کشور دست یافته است.

image-97-387x290

tel final1

Share