فرمانده انتظامی رضوانشهر خبرداد

قتل در رضوانشهر به دلیل اختلافات خانوادگی/برادر زن به دست داماد کشته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ مجید حسینی گفت: بدلیل اختلافات و نزاع خانوادگی که بین داماد و برادر زن در یکی از روستاهای منطقه خوشابر بخش مرکزی رضوانشهر صورت گرفت، برادر زن به دست داماد خود با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا , فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر گفت: اختلافات خانوادگی منجر به قتل یک نفر در منطقه خوشابر این شهرستان شد.
ghatl-12
سرهنگ مجید حسینی افزود: بدلیل اختلافات و نزاع خانوادگی که بین داماد و برادر زن در یکی از روستاهای منطقه خوشابر بخش مرکزی رضوانشهر صورت گرفت، برادر زن به دست داماد خود با ضربات چاقو به قتل رسید.
وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی حدود ۳۰ ساله پس از ارتکاب به قتل از محل متواری شده که در کمتر از یک ساعت و با ورود به مخفیگاه او، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
فرمانده انتظامی رضوانشهر ادامه داد: این حادثه پس از نیمه های شب صورت گرفت و هم اکنون نیز با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل، در اختیار مقام قضایی می باشد.
سرهنگ حسینی بیان کرد: براساس تحقیقات میدانی بعمل آمده از محل جنایت، مشخص شد که قاتل و مقتول هر دو حدود ۳۰ سال سن و از اهالی منطقه خوشابر هستند.

tel final1

Share