رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گيلان خبر داد:

عاملان برداشت اینترنتی غیرمجاز در رشت و آستارا دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی عاملان برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان در رشت و آستارا، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ببه نقل از پایگاه خبری پلیس ،رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی عاملان برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان در رشت و آستارا، خبر داد.

IMAGE635476634070007500.jpgسرهنگ ایرج محمد خانی در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت و آستارا به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب اینترنتی آنان، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد خانی افزود: با تحقیقات از مالباختگان و پی جویی های فنی و پلیسی، عاملان برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان که مردی ۲۸ ساله اهل شیراز ساکن رشت و زنی ۲۷ ساله اهل و ساکن آستارا بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهمان به جرم خود و اینکه با سوء استفاده از اعتماد مالباختگان، اطلاعات کارت بانکی آنها را بدست آورده و سپس به صورت غیرمجاز از حساب آنها برداشت کرده اند، اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: اطلاعات مهم کارت بانکی خود (شماره حساب، شماره کارت، رمز دوم و رمز اینترنتی، ۲CVV) را در اختیار دیگران قرار نداده و در حفظ و نگهداری اطلاعات کارت بانکی نهایت دقت را به عمل آورند.

tel final1

Share