مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان

طرح تجمیع سازندگان پالت در ناحیه صنعتی خاله سرا تالش برای جلوگیری از قاچاق چوب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: با گسترش اراضی ناحیه صنعتی خاله سرا و تجمیع سازندگان پالت در این ناحیه صنعتی میتوانیم از قاچاق چوب جلوگیری کنیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: با گسترش اراضی ناحیه صنعتی خاله سرا و تجمیع سازندگان پالت در این ناحیه صنعتی میتوانیم از قاچاق چوب جلوگیری کنیم .fb7f117d-e07d-423d-98c7-d7918d8f3748

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از ناحیه صنعتی خاله سرا ، پروژه ها و واحدهای صنعتی مستقر در آن بازدید به عمل آوردند .

معاون توسعه مدیریت و منابع مالی استاندار گیلان گفت : با وجود محدودیت هایی که در گذشته مواجه بودیم، رشد خوبی را در بخش های مختلف صنعتی در استان داشته ایم.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف صنعتی محصولات متنوع بسیاری در استان تولید می شود، اظهار کرد: در بخش های مختلف همچون صنایع غذایی ، دارو سازی، قطعه سازی، معدنی رشد خوبی را شاهد بوده ایم.

اصغریان گفت: همچنین در زمینه صنایع سلولزی در یکی دو سال آینده به عنوان قطب سلولزی کشور حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

وی اضافه کرد: در عین حال سعی کردیم در حوزه صنایع دانش بنیان و صنایع نوین نیز گستردگی کارمان را حفظ کنیم و این در واقع یکی از فعالیت های صنعتی ما در استان است که هم اکنون هم به لحاظ کمی و هم کیفی تنوع خوبی در صنایع مان وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع مالی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی که صنعت در کشورمان و در دنیا پیدا کرده نیاز است که بتوانیم در همه بخش ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.

اصغریان تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر در حوزه صنایع سلولزی، صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی ، توسعه تنوع بیشتر این محصولات را پیگیری می کنیم تا بتوانیم با توجه به قابلیت هایی که استان دارد ، این صنایع را در استان رشد دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان با اشاره به اهمیت واحدهای سلولزی استان نیز تصریح کرد: با به بهره برداری رسیدن این واحدها در آینده نزدیک بخش عمده ای از نیاز کشور به فرآورده های سلولزی برطرف می شود وشاهد تحول خوبی در این زمینه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان و مدیرکل منایع طبیعی و آبخیزداری گیلان در خصوص ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ و اهمیت آن گفت : این ناحیه صنعتی دارای ۹/۷ هکتار اراضی در اختیار می باشد که از این مقدار ۵ هکتار آن زمین صنعتی و ۷۵/۳ هکتار به سرمایه گذاران صنعتی واگذار شده است .

وی در ادامه بیان داشت : با توجه به اهمیت تولیدات چوبی در شهرستان اسالم ، سازندگان پالت های چوبی استقبال خوبی را در جهت حضور در این ناحیه صنعتی به عمل آورده اند که یک واحد در حال تولید و دو واحد دیگر تا هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید .

طهمورث لاهوتی اشکوری گفت :این ۳ واحد صنعتی پالت سازی در مجموع توان تولید سالیانه ۳۳۰ هزار پالت و ۶۰ هزار باکس پالت را دارا می باشند و برای ۲۲۷ نفر به طور مستقیم و برای ۴۰۰  نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال می کنند .

وی در ادامه به اجرای طرح تجمیع واحدهای پالت سازی در ناحیه صنعتی خاله سرا اشاره کرد و گفت : با گسترش اراضی ناحیه صنعتی خاله سرا و تجمیع سازندگان پالت در این ناحیه صنعتی میتوانیم از قاچاق چوب جلوگیری کنیم ، که اداره کل منابع طبیعی استان نقش به سزایی را در عملیاتی شدن آن ایفا میکنند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت : ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ دارای شبکه توزیع آب ، مخابرات ، معابر و محوطه سازی ، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی ، توزیع ۲۰ کیلو ولت و شبکه روشنایی می باشد و از جمله پروژه های در دست اجرا ، شبکه گاز این ناحیه صنعتی می باشد .

tel final1

Share