از هفته سی و یکم رقابت های لیگ آزادگان کشور

شکست پسران شهر باران مقابل مس در روز بارانی رشت/داماش در آستانه سقوط+جزئیات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر امروز داماش زیر بارش باران های نقره ای رشت به مصاف مس رفسنجان رفت اما در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل میهمان رفسنجانی خود شکست خورد تا بیش از پیش خطر سقوط به دسته دوم را حس کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته سی و یکم رقابت های لیگ آزادگان کشور دو تیم داماش گیلان و مس رفستجان عصر امروز در هوای بارانی رشت و در ورزشگاه عضدی این شهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند.(گزارش تصویری)

damash_8277به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت عصر امروز داماش زیر بارش باران های نقره ای رشت به مصاف مس رفسنجان رفت اما در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل میهمان رفسنجانی خود  شکست خورد تا بیش از پیش خطر سقوط به دسته دوم را حس کند.

میلاد پور قلی. مهیار نوری. مجتبی فرزام پور. هادی سهرابی. مصطفی حاجتی. محمد رستمی. آرمین منفرد دوست. حسین حجازیان. میلاد قربانزاده. سعید مرتضوی. سعید طالبی در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

تیم مس رفسنجان در دقیقه دوم نیمه اول با ضربه بهرام رشید فرخی به گلی زودهنگام دست یافت اما پس از آن داماش سرتاپا حمله شد اگرچه نتوانست به نتیجه لازم برسد و در نهایت بازی در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود مسی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار داماش توپ و میدان را در دست داشت تا سرانجام در دقیقه ۵۴ در یک رفت و برگشت در محوطه حریف هادی سهرابی توپ را وارد دروازه مس رفسنجان کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه بازی روند متعادل خود را طی کرد و دو تیم علاوه بر رعایت جانب احتیاط نیم نگاهی را به دروازه حریف داشتند اما این مسی ها بودند که از فرصت های خود استفاده کردند و بهرام رشید فرخی برای دومین بار در دقیقه ۷۲ دروازه داماشی ها را باز کرد.

در پایان این بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

گفتنی است سعید رحیمی مقدم قضاوت این دیدار را برعهده داشت و سیدمحمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت و رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در جایگاه ویژه نظاره گر بازی داماشی ها بود.

جمعی از هواداران داماش که امروز زیر باران نظاره گر این بازی بودند پس از شکست این تیم شروع به سردادن شعار و فحاشی به بازیکنان کردند.

هم اکنون داماش گیلان با ۳۱ بازی و ۳۱ امتیاز در رده هجدهم جدول ۲۰ تیمی رقابت ها قرار دارد.

tel final1

 

Share