برادر شهید

شهید کریمی بهترین مسیر زندگی را انتخاب کرد/کمرنگ شدن عدالت و آفت فساد در جامعه/اگر شایستگی داشته باشیم از امداد الهی بهره‌مند می‌شویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کریمی از جمله مطالبه‌های مردم را کارآمدی در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست و متذکر شد: جایی برای تسویه حساب جناحی نیست و مردم با هیچ جریانی عقد اخوت نبسته‌اند و اگر شایستگی داشته باشیم از امداد الهی بهره‌مند می‌شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , جواد کریمی در مراسم سالروز شهادت سجاده‌نشین مسلخ عشق سردار حزب‌الله گیلان شهید «حاج شیخ ابوالحسن کریمی» در مسجد سلیمانداراب رشت به ارواح پرفتوح شهدای گیلان به‌ویژه میرزا کوچک جنگلی و حاج شیخ ابوالحسن کریمی که برای اسلام جانفشانی کردند، درود فرستاد.karimi_7980

وی با بیان اینکه علی (ع) فرمود اجر مجاهد در راه خدا برابر با انسانی است که در عین قدرت عفت داشته باشد، اظهار کرد: خداوند جان‌ها و مال‌های مومنان را در مقابل بهشت خریداری کرده است.

برادر شهید کریمی با اشاره به اینکه مجاهدان در راه خدا می‌جنگیدند و کشته می‌شوند، گفت: موضوع شهادت در راه خدا مسئله بسیار مهمی بوده زیرا انسان به‌راحتی از مال خود نمی‌گذرد چه برسد به جان.

وی ادامه داد: شهید در شب قدر الهی بهترین مسیر را انتخاب کرده و در این راه حرکت می‌کند و آنها که راه شهدا را ادامه می‌دهند پایداری در این مسیر بسیار مشکل است.

کریمی عفاف را به معنای باز ایستادن از حرام و پارسایی کردن و غلبه بر شهوت دانست و تصریح کرد: مدت ۳۰ سال از شهادت ابوالحسن کریمی گذشته و ۱۹ فروردین سال ۵۹ شهید کریمی به عنوان دادستان گیلان منصوب شد.

وی عظمت شهید کریمی را تنها به دادستانی و فرمانداری لاهیجان ندانست و افزود: شهید کریمی به حلال و حرام دقت می‌کرد.

برادر شهید کریمی اضافه کرد: عدالت، امانت و امانتداری، عفاف و حجاب باقی می‌ماند و آنها که در این مسیر حرکت می‌کنند جاودان می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه انسان‌ها با همدیگر متفاوت هستند، خاطرنشان کرد: عفت در موارد مختلف مهم بوده و قلب و مبدأ حقایق که خداوند است، باقی می‌ماند.

کریمی شهید کریمی را اهل خمس خواند و یادآور شد: شهید کریمی شرع را رعایت می‌کرد و انسان پاک‌چشم و پاک‌دامن نزد خداوند عزیز است.

وی با بیان اینکه شیطان دشمن آشکار انسان‌هاست، گفت: شیطان به دنبال گمراهی انسان‌هاست و ما باید تابع خدا و قرآن باشیم.

برادر شهید کریمی یادآور شد: انسانی که در عین توانستن عفاف داشته باشد حبیب خداوند می‌شود و انسان مومن در برابر خداوند خود را پاسخگو می‌داند.

وی اظهار کرد: تمام ارزش‌های والا در اسلام و سیره ائمه (ع) وجود دارد و انسان‌ها در این مکتب کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

کریمی به کمرنگ شدن عدالت و آفت فساد در جامعه اشاره کرد و افزود: مطالبه مردم فراتر از رنگ‌ها و جریان‌های عدالت‌طلبی است.

وی با تصریح بر اینکه اصولگرای واقعی امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای ما هستند، گفت: این بزرگواران محکم پای ارزش‌ها ایستادند.

کریمی از جمله مطالبه‌های مردم را کارآمدی در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست و متذکر شد: جایی برای تسویه حساب جناحی نیست و مردم با هیچ جریانی عقد اخوت نبسته‌اند و اگر شایستگی داشته باشیم از امداد الهی بهره‌مند می‌شویم.

وی با بیان اینکه شهید کریمی انسانی سالم بود و سلامت نفس داشت، خاطرنشان کرد: تمام مردم این ویژگی شهید کریمی را قبول دارند که اسیر نفس نشد و آنچه از اسلام می‌دانست به آن عمل می‌کرد.

tel final1

Share