دختر نخستین شهید مدافع حرم در گیلان

شهدا پیروان مکتب سرخ سرور و سالار خود امام حسین (ع) هستند/بانوان چادری و محجبه مدافع حرمت چادر فاطمه زهرا (س) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دختر نخستین شهید مدافع حرم در گیلان گفت: هر قطره خون شهید هزاران رزمنده‌ که در یک دست کتاب قرآن و در دست دیگر اسلحه به دست دارد، تحویل کشور می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،مطهره علیزاده دختر امیررضا علیزاده نخستین شهید مدافع حرم در گیلان با بیان اینکه شهدا ثابت کردند که مرد عمل هستند، اظهار کرد: شهدا در راه خود ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

۱۳۹۴۱۱۲۳۰۰۰۵۱۳_PhotoAوی با اشاره به اینکه نام شهید دشمنان را به هراس می‌اندازد، افزود: استواری شهدا بر تارک دنیا جاودان می‌ماند و دشمنان بدانند که طلب شهادت از قنوت نماز سربازان ایران‌زمین کنار گذاشته نمی‌شود و شهدا پیروان مکتب سرخ سرور و سالار خود امام حسین (ع) هستند.

دختر نخستین شهید مدافع حرم در گیلان گفت: هر قطره خون شهدا هزاران رزمنده که در یک دست کتاب قرآن و در دست دیگر اسلحه به دست دارند، تحویل کشور می‌دهد و تمام کسانی که قصد مقابله با اسلام و انقلاب را دارند بدانند که به‌زودی به خاک ذلت خواهند افتاد.

علیزاده خاک چادر دختر مسلمان را مقدس خواند و یادآور شد: بانوان چادری و محجبه مدافع حرمت چادر فاطمه زهرا (س) هستند.

وی متذکر شد: بانوان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده در حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بکوشند و تا آخرین لحظه حیات خود پشت سر ولایت فقیه و مدافع ارزش‌ها باشند.

گفتنی است شهید امیررضا علیزاده در عملیات تروریستی بمب‌گذاری مقابل سفارت ایران در سوریه در ۱۰ اردیبهشت سال ۹۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علیزاده نخستین شهید گیلانی مدافع حرم بوده که برای دفاع از حرم‌های شریف حضرات معصومین (ع) در سوریه به شهادت رسید.

tel final1

Share