شناسایی و دستگیری مدیر وبلاگ غیر اخلاقی در لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیر فردی که در پوشش یک وبلاگ اینترنتی ، اقدام به انتشارمحتوای غیر اخلاقی می کرد در شهرستان لنگرود خبرداد.

fataبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیر فردی که در پوشش یک وبلاگ اینترنتی ، اقدام به انتشارمحتوای غیر اخلاقی می کرد در شهرستان لنگرود خبرداد.

سرهنگ”ایرج محمدخانی” رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: کارشناسان تیم رصد این پلیس،گرداننده وبلاگ اینترنتی را که مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی می کرد را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدخانی افزود:با پی جویی های فنی و پلیسی انجام شده، مدیر وبلاگ اینترنتی غیر اخلاقی که مردی ۴۱ ساله، اهل و ساکن لنگرود بود با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

محمدخانی تصریح کرد:متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان به هموطنان توصیه کرد:در صورت مشاهده یا اطلاع از چنین وبلاگهایی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش نمایند.

tel final1

Share