شریعتمداری: عاقلانه‌ترین برنامه «ترامپ دیوانه» پاره کردن برجام است

مدیرمسؤل روزنامه کیهان اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام در صورت پیروزی در انتخابات را نعل وارونه دانست و گفت: عاقلانه‌ترین برنامه «ترامپ دیوانه» پاره کردن برجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از فارس , حسین شریعتمداری مدیر مسؤل روزنامه کیهان، درخصوص اظهارات دونالد ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمرکا مبنی بر اینکه در صورت پیروزی «برجام» را پاره خواهد کرد، این اظهارات را «نعل وارونه» دانست و اظهار داشت: این اظهارات بر خلاف ظاهر آن، با هدف امیدوار کردن ایران به برجام صورت می‌پذیرد.shariat

مدیر مسؤل روزنامه کیهان در ادامه تصریح کرد: برجام برای آمریکا یک «سند طلایی» است اما برای ایران غیر از خسارت، تحقیر و فریب هیچ دستاورد دیگری نداشته است.

وی در عین حال گفت: عاقلانه‌ترین برنامه «ترامپ دیوانه» پاره کردن برجام است.

شریعتمداری اظهار داشت: کاش دولت محترم نیز بجای کلی گویی‌های اغراق‌آمیز، لااقل به یکی از دستاوردهای برجام اشاره می کرد و برای مردم توضیح می داد که در مقابل آن همه امتیاز نقد و غیر قابل جبران که به حریف داده‌ایم، غیر از چند وعده نسیه چه گرفته ایم؟

وی در پایان با بیان اینکه امریکا این وعده‌های نسیه را هم یکی پس از دیگری انکار می‌کند، «برجام» را یکی از تلخ ترین رخدادهای سال ٩۴ عنوان کرد.

tel final1

Share