سلفی پسرانی که کروش می گوید اگر ایران بمانند ،استعدادشان می سوزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی با پیروزی ۴ بر صفر برابر هند توانست با خیالی آسوده به دوردوم انتخابی جام جهانی صعود کند. در پایان بازی نوروزی تیم ملی با هند که نزدیک به ۳۰ هزار نفر را به ورزشگاه آزادی کشانده بود ، کارلوس کروش در کنار صف ستاره های جوان تیمش قرار گرفت و با آنها عکس سلفی انداخت. بازیکنانی چون سردار آزمون ، مهدی طارمی و سعید عزت اللهی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی با پیروزی ۴ بر صفر برابر هند توانست با خیالی آسوده به دوردوم انتخابی جام جهانی صعود کند. در پایان بازی نوروزی تیم ملی با هند که نزدیک به ۳۰ هزار نفر را به ورزشگاه آزادی کشانده بود ، کارلوس کروش در کنار صف ستاره های جوان تیمش قرار گرفت و با آنها عکس سلفی انداخت. بازیکنانی چون سردار آزمون ، مهدی طارمی و سعید عزت اللهی.۱۶-۳-۲۵-۱۲۸۵۷photo_2016-03-25_10-22-17
او البته پیشتر و در گفت و گوی نوروزی با خبرآنلاین ، با سئوالی درباره جوان کردن تیم ملی ، جابی داده بود که باید تک تک این بچه ها برای پیشرفت ،الگو قرارش دهند.کارلوس در این باره گفت:«ما نیاز به تغییر نسل داشتیم چون فوتبال ایران باید درآن زمان پوست می انداخت. این بچه ها تا امروز خوب پیش آمدند اما حالا زمانش رسیده که برای آینده شان تصمیم بزرگتری بگیرند. آنها باید بروند و به جای بازی در لیگ ایران ، در لیگهای عربی و منطقه به اروپا بروند. باید به درآمد کمتر فکر کنند اما پیشرفت بیشتر. برای شان سخت خواهد بود اما برای رویاهای بزرگ باید سختی بکشند. می توانند همین جا بمانند یا در لیگ هایی در سطح لیگ خودمان. آنها باید به بهترین لیگ ها بروند و تجربه کنند. قرار نیست همه بازیکنان دنیا به منچستر ، رئال ، بارسلونا یا تیم هایی در این سطح بروند. همین حالا ما سردار را داریم که بازیکن ثابت تیم صدرنشین لیگ روسیه است. جهانبخش را داریم که در هلند می درخشد. سعید عزت اللهی است که در ۱۷ سالگی در اتلتیکو مادرید بازی کرده است.»

او در ادامه خاطره ای گفت از اولین دیدارش با نادر عزت اللهی ، پدر سعید که یکی از بهترین های تاریخ ملوان بوده است؛«روزی که رفته بودم انزلی ، شاید دو سال قبل بود، دیداری با پدر سعید داشتم. او از من درباره پسرش و فرصت هایی که برای بازی داشت ،پرسید. به او گفتم شاید او اینجا بماند و پول های بیشتری بگیرد اما می تواند برود و در اروپا بازی کند تا چیز یاد بگیرد و پیشرفت کند. خوشحالم که حالا در ۱۸ سالگی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی است. این مسیری است که همه بچه های دیگر هم در سنین کم انجامش بدهند. این ها همه خوب هستند. می توانند بروند و بهتر و بهتر شوند یا بمانند و یک بازیکن خوب باشند در سطح لیگ ایران. یکی مثل بقیه.»

مهدی طارمی شاید مهمترین بازیکنی است که باید از گفته های کروش درس بگیرد و سعی کند همین امسال به آینده ای فکر کند که زود برایش دیر می شود. بخصوص بعد از حاشیه های بی شمارش در سال ۹۴.

tel final1

Share