ستادهای اسکان فرهنگیان تحقق عملی شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده رییس مجمع نماینگان استان گیلان از دو مدرسه نبوت و شهیدان برادران نصرتی راد که محل اسکان فرهنگیان در شهر رشت می باشد بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده رییس مجمع نماینگان استان گیلان از دو مدرسه نبوت و شهیدان برادران نصرتی راد که محل اسکان فرهنگیان در شهر رشت می باشد بازدید به عمل آورد.

IMG_3484نماینده مردم شهرستان رشت گفت: آنچه امروز در ستاد اسکان فرهنگیان مشاهده شد تحقق عملی شعار سال اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری می باشد.

وی اشاره کرد: کاهش هزینه های مردم، افزایش درآمد دولت، استفاده بهینه از اماکن دولتی، افزایش بهره وری از فضاهای موجود از شاخصه هایی است که آموزش و پرورش را پیشگام در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نموده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: دولت مترصد است از فضاهایی که سرمایه گذاری کرده است در تمامی ایام سال مورد بهره وری قرار گیرد و مردم بتوانند با نازل ترین قیمت و امنیت خوب برای خانواده ها و سیستم رفاهی مناسب در حد مقدور از آن استفاده نمایند.

جعفرزاده از وزارت آموزش و پروش، مدیرکل استان و اعضاء ستاد اسکان فرهنگیان بابت عملیاتی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی تشکر نمود و تاکید کرد این شیوه می تواند الگوی مناسبی برای دیگر نهادها باشد.

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم در این بازدید گفت: تا امروز ۲۶۱۱۷ خانوار فرهنگی و ۱۳۰۵۸۵ نفر در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان گیلان پذیرش شده اند که در مدارس و مراکز رفاهی اسکان یافته اند.

IMG_3456 IMG_3464 IMG_3530

tel final1

Share